۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۲۴۰۹۳۷
استاد حوزه و دانشگاه:

دشمنان به دنبال کمرنگ کردن حماسه های بزرگ انقلاب هستند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که امروز دشمنان تلاش می کنند حماسه های ارزشمند به فراموشی سپرده شود، افزود: مردم آمل در ششم بهمن سال 60، حماسه ای ماندگار خلق کردند که باید از این میراث جاویدان حفاظت و پاسداری شود.
حجت الاسلام مهدي تقي زاده، امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، امشب در جلسه شورای فرهنگ عمومی دابو و دشت سر با اشاره به این که رسالت شورای فرهنگ عمومی تعمیم مسائل فرهنگی در جامعه است که تشکیل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی در بخش دابودشت یک ضرورت است، گفت: با راه اندازی این دبیرخانه شاهد خواهیم بود تا مسائل فرهنگی پس از یک کار کارشناسی به مدیران میانی ابلاغ تا اجرایی شود.

 

وی با بیان این که قصد همه مدیران ادای تکلیف و انجام وظایف است، افزود: خوشبختانه در شهرستان آمل مدیرانی همسو وجود دارند که هم فکر و در کنار هم در راستای خدمت به مردم و رفع مسائل و مشکلات آنان گام برمی دارند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر ادامه داد: باید سعی کنیم اخلاق سیاسی را مراعات کرده و دارای تقوای سیاسی باشیم و و نباید به گونه ای باشد که خدایی ناکرده با طرح عناوینی بخواهیم دیگران را از صحنه خارج کنیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده افزود: ائمه جمعه گوش شنوا و زبان مردم هستند و مسائلی که اتفاق می افتد باید به گوش مدیران رسانده شده تا برای حل مشکلات برنامه ریزی کنند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که مردم در همه عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی حضوری فعال و با بصیرت داشته و پیرو ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: مدیران نیز باید تمام کوشش و اهتمام خود را برای خدمت به مردم بزرگوار ایران اسلامی به کار گیرند.

 

امام جمعه دابو ودشت سر با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل، گفت: مردم آمل در این روز بزرگ حماسه ای گرانقدر و ماندگار خلق کردند که باید از این میراث جاویدان حفاظت و پاسداری شود.

 

وی ادامه داد: برای ماندگاری این رویداد تاریخی که امام عزیزمان در وصیت نامه سیاسی الهی خود نام بردند باید کارهای ماندگار و ارزشمندی صورت گیرد.

 

حجت الاسلام تقی زاده با توصیه به این که برنامه های حماسه اسلامی ششم بهمن باید به صورت کشوری برگزار شود، تصریح کرد: حماسه ششم بهمن نباید به حماسه ششم بهمن آمل تبدیل شود که باید اهتمام ارزشمندی در راستای تبیین و ترویج دستاوردهای این حماسه ماندگار وجود داشته باشد.

 

وی با بیان این که حماسه اسلامی ششم بهمن سند پرافتخار مردم آمل است، گفت: درطول ایام الله دهه فجر مسیر ورود امام عزیزمان را گلباران می کنیم و باید در ایام بزرگداشت حماسه ششم بهمن مسیر حرکت شهدای عزیز را درجای جای شهرمان گلباران کنیم.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که امروز دشمنان سعی دارند تا این گونه قیام ها و حماسه های ارزشمند به فراموشی سپرده شود، افزود: باید برای تبیین و ترویج این حماسه درکتاب های درسی ، ساخت فیلم های کوتاه و راه اندازی راهیان نور جنگل در دستور کار قرارگیرد.

 

امام جمعه دابو و دشت سر در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر زنده نگه داشتن ایام الله دهه فجر، بیان داشت: همه ما افتخار می کنیم که در سایه ولایت و درمسیر راه امام عزیز وشهدای خود قرارداریم که این عوامل سبب عزت و عظمت نظام اسلامی شده است./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات