۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۲۴۲۰۰۵
با حضور جمعی از فرماندهان سپاه؛

پیکر سردار شهید الله دادی در تهران تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تشییع سردار شهید الله دادی با حضور مسؤلان لشکری و اقشار مختلف ملت شهید پرور تهران از مقر فرماندهی سپاه پاسداران تشییع شد.
پیکر سردار شهید الله دادی در تهران تشییع شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدعلی جعفری  فرمانده سپاه پاسداران در مراسم تشییع پیکر شهید سرتیپ دوم پاسدار محمد علی الله دادی  که در نخستین روز از بهمن ماه از محل حسینیه عاشقان ثارالله ستاد فرماندهی کل سپاه واقع در میدان شهید کلاه دوز برگزارشد، گفت: همکاری ایران با حزب الله لبنان بیانگر وحدت امت اسلامی است و امیدوارم وعده های الهی جهت وحدت امت اسلامی تحقق یابد.
 
وی با اشاره به ویژگی های شهید الله دادی اظهار کرد: شهید الله دادی با خدمت در هشت سال دفاع مقدس، به عنوان یکی از نیروهای ثارالله در عنوان فرمانده سپاه در رابطه با تحقق اهداف الهی و دفاع از خاک و عزت میهن اسلامی دفاع کرد.
 
فرمانده سپاه پاسداران در ادامه گفت: شهید الله دادی به دنبال استراحت و بازنشتگی نبود، به دنبال راه شهادت و جهاد بود، از طریق نیروی قدس به این منطقه رفت و به فیض شهادت نایل آمد.
 
سردار جعفری با اشاره به روحیات این شهید بزگوار خاطرنشان کرد: برای همه پاسداران سرانجام پاسداری، ایمان صادقانه و شهادت است، خوشا به حال شهید الله دادی و همه شهیدان پاسدار و بسیجی که در این مقطع حساس از جان خود برای اهداف والای انقلاب اسلامی گذشتند.
 
وی افزود: آنچه از این شهادت و حوادث  آن پیام می گیریم، برای دوستان خود نقل کنیم، این راه توقف بردار نیست، این مسیر تا آزادی سرزمین قدس و محو شدن ننگین اسراییل از منطقه مسلمان نشین ما است.
 
فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه شهیدان جایگاه والایی دارند، افزود: شهیدان در ادعای ایمان صادق هستند و برای جهاد تلاش برای اهداف والا جان فشانی می کنند و اجر و پاداش شهادت و حقوق الهی را دارند.
 
سردار جعفری با اشاره به سعادت و جایگاه شهدا گفت: نباید از درس شهدا و تحقق اهداف خالصانه کوتاهی کنیم و باید آن ها را سرمشق خود قرار دهیم و متناسب توانمندی ها و استعداد هایمان جهاد گونه  به دنبال پیمودن راه شهیدان باشیم.
 
وی افزود: ثمره خون شهیدان امنیت با کیفیت در شهرها و در مرزهای اسلامی است و  انقلاب اسلامی خارج از مرزها در حال پیشروی است.
 
در این مراسم محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، حجت‌الاسلام شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رییس مجلس، سردار ایزدی و سردار مسجدی حضور داشتند.
 
گفتنی است، پیکر این سردار شهید والا مقام، پاک باخته و ولایتمدار پس از تشییع در تهران برای خاک سپاری به استان کرمان منتقل می‌شود./818/پ202/ب4
ارسال نظرات