۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۲۴۴۷۹۰
رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم:

اصرار بر کوتاه آمدن در برابر غرب نشان از بینش سطحی نسبت به آرمان های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: کسانی که خواستار کوتاه آمدن نظام اسلامی در برابر غرب هستند هنوز آرمان های نظام و خواست مردم را درک نکرده اند.
حجت الاسلام حسيني نژاد در اجلاسيه جامعه مدرسين
حجت الاسلام سید علی اکبر حسینی نژاد رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار رسا بعضی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را با مخالفت و مقاومت ایادی استکبار روبرو دانست و گفت: در آن زمینه ها که دشمن سنگ اندازی نکرده موفقیت های قابل توجهی به دست آمده است.
 
رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم انقلاب اسلامی را فرهنگی ـ دینی توصیف کرد و ابراز داشت: هر چند انقلاب اسلامی اقتصادی نبوده است لیکن در خدمت رسانی به مناطق محروم و تساوی آنها با کلان شهرهای کشور خدمات خوبی از لحاظ اقتصادی ارائه گشته است.
 
حجت الاسلام حسینی نژاد ادامه داد: در حال حاضر تمام روستا های کشور دارای برق، آب،جاده و مخابرات هستند و نشانه هایی از محرومیت در آنان یافت نمی شود؛ آمار بی سوادی و سلامت در جامعه نیز با امکانات پزشکی و بهداشتی مرتفع شده است.
 
وی توجه بیشتر دشمنان اسلام را به اهداف انقلاب اسلامی مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بسیار حساس و هوشمند عمل می کنند؛ آنها نقاط کلیدی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را شناسایی کرده و با اعمال ترور، نا امنی، کودتا و تحمیل هشت سال جنگ با کمک کوردلان داخلی سعی در به وجود آوردن موانعی برای پیشرفت این نظام داشتند.
 
رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ادامه داد: حتی بعضی در داخل باور ندارند که انقلاب اسلامی علاوه بر برقراری آرامش در جامعه اسلامی می تواند آرامش را از استکبار جهانی سلب کرده و در تمام ابعاد پیشرفت چشمگیری داشته باشد.
 
حجت الاسلام حسینی نژاد اظهار داشت: ایران قدرت شناخته شده منطقه است؛ با کشورهای ثروتمند و سرسپرده ای مانند عربستان قابل قیاس نیست؛ قدرت ایران برای جهان آشکار شده و بعد از سی وشش سال توانسته صدها برابر سال 57 پیشرفت داشته باشد.
 
وی به مشکلات به وجود آمده توسط ایادی دشمن در داخل نظام اشاره کرد و ابراز داشت: ایادی دشمن در داخل کشور فتنه هایی را به وجود آوردند، محاصره های اقتصادی را حمایت کردند و در روحیه مسؤولان مخلص تأثیر گذار بودند لیکن با وجود تمام این موارد پیشرفت های شگرفی در علوم روز همچون هوا فضا، نانو، هسته ای و مانند آنها به دست آمده است.
 
رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ایستادگی مردم در هشت سال دفاع مقدس و تقدیم شهدا و جانبازان را دلیلی بر اصرار مردم بر دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی دانست و گفت: کسانی که خواستار کوتاه آمدن نظام اسلامی در برابر غرب هستند هنوز آرمان های نظام و خواست مردم را درک نکرده اند.
 
حجت الاسلام حسینی نژاد افزود: از تمام شهیدان و دانشمندان میهن آیا می توان کسی را پیدا کرد که پشتوانه دینی نداشته یا با ولایت فقیه مخالفتی داشته باشد؛ در این نظام سردار سلیمانی ها و شهید شهریاری ها توانستند در عرصه نظامی و علمی به کشور کمک کنند زیرا دارای اعتقادات قوی اسلامی و ولایی هستند.
 
وی ترک ارزش ها را در جوامع اسلامی باعث عقب افتادگی آنان دانست و تصریح کرد: از زمانی که جوامع اسلامی فلسطین، غزه، لبنان، عراق، یمن و بحرین ارزش های اسلامی را در خود تقویت کردند و فرهنگ جهاد و شهادت را در بین جوانان خود زنده کردند توانستند رژیم صهیونیستی را رسوا کرده و زمین گیر کنند.
 
رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ادامه داد: قدرت جهانی رژیم صهیونیستی تا دندان مسلح که موجب خوف و هراس کشورهای اسلامی بود و تا چند سال پیش به اسطوره ای شکست ناپذیر تبدیل شده بود نتوانست در مقابل حزب الله ده هزار نفره معتقد به ارزش های اسلامی دوام بیاورد؛ در مقابل کشورهایی مانند مصر، افغانستان و پاکستان که به ارزش های اسلامی بی توجه هستند هر روز دچار مصیبت جدیدی می باشند./836/ت302/ج
ارسال نظرات