۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۲۴۶۰۷۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

22 بهمن روز عزت و مقاومت مردم ایران در برابر شیطان صفتان جهان است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: 22 بهمن ماه سالروز عزت و مقاومت مردم ایران در برابر شیطان صفتان و تحقیر شیطان بزرگ و استکبار جهانی است.
حجت‌الاسلام صفي ياري

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، با اشاره به 22بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: 22 بهمن ماه یادآور عزت، مقاومت و تجلی مردم سالاری دینی، شکوه، و حماسه‌سازی مردمانی است که در دفاع از آرمان‌های اسلام و قرآن و در لبیک به ندای رهبری عظیم‌الشان انقلاب حضرت امام خمینی(ره) انقلابی ماندگار و تاریخ‌ساز را بنیان نهادند.

 

وی افزود: این مردم حماسه‌ساز همچنین تاریخ را به نام اسلام و قرآن رقم زده و بساط ظلم و ستم شاهنشاهی و استعمار و استثمار سلطه طلبان را به هم ریختند و کاخ آرزوهای واهی ابرقدرتهای جهان را که بروی تاج شاهنشاهی بنا نمودند را ویران ساختند.

 

حجت‌الاسلام صفی‌یاری یادآور شد: گرچه حضور مردم در راهپیمایی سالیانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فی نفسه ارزشی و کار بزرگی به حساب آمده و پیام‌های بی‌شماری به همراه دارد امام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال 93 حضوری ضداستکباری با انگیزه‌تر و مصمم‌تر و قاطعانه‌ترخواهد بود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در ادامه تصریح کرد: عربده‌کشی‌های آمریکا و رییس جمهور حقیرش در طی دو سال گذشته و سوء‌استفاده از پرونده هسته‌ای ایران در تحقیر و ارعاب ملت ایران آتش خشم ملت ایران را برانگیخته و کینه و بدبینی نسبت به آمریکا را صدچندان ساخته است و این بار دیگر مردم ایران ساکت نخواهند ماند.

 

حجت الاسلام صفی یاری ضمن اشاره به متانت، بردباری و نجابت ملت ایران طی این دو سال که فقط به حرمت رهبر و تأسی آنان به اشاره و نگاه معظم‌له صورت گرفته افزود: دشمن و ایادی داخلی استکبار را به اشتباه انداخته و آنان تصور می‌کنند ملت ایران از مواضع عزتمندانه و مستقل و استکبارستیزی خود خسته شده‌اند غافل از اینکه ملت ایران همچنان شمشمیر در نیام منتظر اشاره رهبری هستند.

 

وی در پایان اضافه کرد: اکنون که مقام معظم رهبری جهت‌گیری هسته‌ای کشور را به صراحت و روشن بیان کرده‌اند راهپیمایی 22 بهمن را به حقارت شیطان بزرگ و صحنه خواری ایادی داخلی ان تبدیل خواهند کرد و دوباره با حضوری دیگر عزت انقلاب را به دنیا ثابت خواهیم کرد./967/ت303/ب

ارسال نظرات