۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۲۴۹۹۱۸

گروه‌های فلسطینی در لبنان حکم دادگاه مصر علیه حماس را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ ائتلاف گروه‌های فلسطینی در لبنان، حکم دادگاه رسیدگی به پرونده‌های فوری قاهره علیه جنبش مقاومت اسلامی حماس را محکوم کرد و آن را یک حکم ظالمانه و کاملا سیاسی خواند.
جنبش حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ائتلاف گروه‌های فلسطینی در لبنان، با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد حکم دادگاه رسیدگی به پرونده‌های فوری قاهره علیه جنبش مقاومت اسلامی حماس محمل حقوقی و قانونی ندارد و در راستای جنگ رسانه‌ای علیه مقاومت فلسطین صورت می گیرد.  

 

بیانیه ائتلاف یاد شده از مقامات قاهره خواست تا این حکم را لغو کنند، زیرا این اقدام به تاریخ و نقش مصر در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین در برابر اشغالگران صهیونیست لطمه می زند. 

 

در بخش دیگر این بیانیه می‌خوانیم: تروریسم خواندن حماس، ملت فلسطین و مقاومت سلحشورانه آن را زیر سوال می برد، زیرا حماس یک جنبش مبارز و ملی است و رکن اساسی ملت فلسطین به شمار می رود.

 

در این بیانیه تاکید شده است که ملت فلسطین و گروه‌های آن هیچگاه در رخدادهای امنیتی جمهوری مصر نقشی نداشته‌اند و آن‌ها همواره در جهت حراست از امنیت و ثبات مصر تلاش می کنند.

 

ائتلاف گروه‌های فلسطینی در لبنان از اتحادیه عرب، احزاب و گروه‌های مردمی عربی خواست تا برای حراست از مقاومت فلسطین و تقویت آن و لغو محاصره نوار غزه ویکپارچه سازی تلاش‌ها برای مقابله با پروژه‌های آمریکایی و صهیونیستی وارد عمل شوند. /994/ب102/د

ارسال نظرات