۲۶ بهمن ۱۳۸۷ - ۰۴:۴۴
کد خبر: ۲۵

آیت الله جوادی آملی:

رسا، سرویس سیاسی ـ امام جمعه موقت قم گفت: راهپیمایی با شکوه یوم الله 22 بهمن تأیید عملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و باعث خاموشی دشمنان است.
آیت الله جوادی آملی:<BR>

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه شهر قم که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به راهپیمایی گسترده مردم در یوم الله 22 بهمن و حضور پرشور در برنامه های دهه فجر خاطر نشان کرد: ملت ایران با این حضور مخلصانه و با نشاط، از خون شهدا و رنج امام راحل و ایثارگران انقلاب و دفاع مقدس به نحو احسن پاسداری کردند و تنها راه تشکر از آنان دعا بر درگاه الهی است.


وی در ادامه افزود: این راهپیمایی با شکوه تأیید عملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و باعث خاموشی دشمنان است.


امام جمعه موقت قم با بیان اینکه پیشرفت های چشمگیر علمی و سیاسی کشور در سه دهه گذشته باعث عزت و افتخار ایرنیان است، اظهار داشت: تلاش مسوولان و استقامت مردم ایران در سی سال حیات انقلاب اسلامی جای تقدیر بسیار و شکرگذاری نعمات پروردگار دارد.


آیت الله جوادی آملی همچنین تأکید کرد: مقاومت مردم غزه نیز نشأت گرفته از استقامت و ایمان راسخ مردم ایران در برابر استکبار جهانی است.


مدرس خارج فقه حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ایام اربعین حسینی، خواستار رعایت هر چه بیشتر شئونات ایام عزاداری شد و تصریح کرد: همه مسلمانان باید از پایداری و قیام اباعبدالله الحسین(ع) درس گرفته و با تمام وجود از دین اسلام و مکتب اهل بیت(ع) صیانت کنند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته وقف خاطر نشان کرد: فرهنگ وقف باید در سراسر کشور گسترش یافته و هر چه بیشتر تقویت شود تا همگان از اجر و برکات این سنت حسنه آگاه باشند.


امام جمعه موقت قم با بیان اینکه وقف باید به سمت احیای معارف دین حرکت کند تصریح کرد: اثرگذاری و باروری فرهنگ وقف در جامعه در گرو پرورش تفکر اسلامی و دین محور مردم است.

ارسال نظرات