۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۲۵۰۲۵۸

آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه برادران اصفهان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول پذیرش مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، گفت: حوزه علمیه اصفهان از بین برادران واجد شرایط نظام آموزشی متوسطه، دیپلم و دانشگاهی از سراسر کشور برای سال تحصیلی ۹۴-۹۵ ثبت نام به عمل می آورد.
حوزه علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام ولاء کلباسی، مسؤول پذیرش مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران، گفت: پذیرش سراسری حوزه علمیه اصفهان، امسال هم طبق سنوات قبلی در متوسطه، دیپلم و دانشگاهی انجام می پذیرد.

 

وی ادامه داد: متقاضیان تحصیل در علوم دینی می توانند جهت ثبت نام اولیه و شرکت در مراحل پذیرش به پایگاه اینترنتی معاونت آموزش و پژوهش مرکز  مدیریت حوزه علمیه اصفهان به نشانی  www.esf-hozeh.com مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.

 

مسؤول پذیرش مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان افزود: ثبت نام تا تاریخ 20 فروردین 94 ادامه دارد و آزمون ورودی بصورت کتبی و سراسری و همزمان در کل کشور در تاریخ 29 فروردین 94 برگزار می شود.

 

حجت الاسلام کلباسی با اشاره به اهمیت ویژه تحصیل در در علوم دینی با توجه به تفکرات تکفیری و سلفی که از جانب فرقه ضاله وهابیت بوجود آمده است، تأکید کرد: جا دارد مردم در این زمینه احساس مسؤولیت بیشتری کرده و زمینه سازی ورود فرزندان خود را به حوزه علمیه فراهم کنند.

 

وی ادامه داد: فرزندان خود را برای دفاع از شریعت و اسلام به تحصیل در علوم حوزوی تشویق و راهنمایی کنند و مراجع بزرگ تقلید نیز با توجه به همین حساسیت فتوای واجب کفایی برای تحصیل در حوزه های علمیه صادر کرده اند.

 

مسؤول پذیرش مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان با اشاره شرایط پذیرش در حوزه های حوزه های علمیه اصفهان، خاطرنشان کرد: برخورداری از صلاحیت های اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی، اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، برخورداری از سلامت جسمی و روحی، موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه و نداشتن منع قانونی از نظر نظام وظیفه از جمله شرایط عمومی داوطلبان برای پذیرش در حوزه علمیه اصفهان است.

 

حجت الاسلام کلباسی یادآور شد: امسال هیچگونه محدودیت ظرفیت در پذیرش داوطلبان برای تحصیل در حوزه های علمیه استان وجود ندارد و افراد متقاضی پس از قبولی در آزمون اولیه و طی دیگر مراحل پذیرش، در مدارس علمیه مستقر در اصفهان و شهرستان ها مشغول به تحصیل خواهند شد./939/پ203/ب4

ارسال نظرات