۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۲۵۵۷۳۴

«برای مدیران» در صدر پرفروش‌ترین‌های انتشارات سروش در سال 93

خبرگزاری رسا ـ کتاب «برای مدیران؛ مجموعه رهنمودهای مقام معظم رهبری خطاب به مدیران» به ‌عنوان پُرفروش‌ترین کتاب انتشارات سروش در سال 93 معرفی شد.
کتاب «براي مديران»

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از انتشارات سروش، این انتشارات فهرست پرفروش‌ترین‌های خود را اعلام کرد. بر این اساس، کتاب «برای مدیران؛ مجموعه رهنمودهای مقام معظم رهبری خطاب به مدیران» طی یکسال گذشته، عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال انتشارات سروش را به خود اختصاص داد.

 

«برای مدیران» گفتارها و گزیده کلام مقام معظم رهبری در مقوله مدیریت است. این اثر ویژگی‌های مدیران و آنچه آنان برای اداره صحیح تکالیف مدیریتی خود در مسیر تحقق دولت اسلامی باید بدانند، با استخراج از کلام و مواضع رهبری به تحریر درآمده است.

 

«مدیران؛ اهمیت و جایگاه در نظام اسلامی»، «مدیران؛ معنویت»، «مدیران؛ اخلاق»، «مدیران؛ گزینش همکاران»، «مدیران؛ نظارت بر زیر مجموعه، مدیران انقلابی»، «مدیران؛ وظایف و ویژگی‌ها»، «مدیران؛ آسیب شناسی و نامه امام علی علیه السلام به مالک اشتر» 9 فصل کتاب «برای مدیران» است.

 

کتاب‌های «ریتم در موسیقی»، «تحلیل پیام‌های رسانه‌ای»، «ترکیب‌بندی در عکاسی»، «گیرنده: دخترم» و «برای مدیران» هر کدام طی سال 93 یک تا سه نوبت تجدیدچاپ شده و مورد استقبال علاقه‌مندان کتاب قرار گرفتند./998/د102/ق

ارسال نظرات