۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۰
کد خبر: ۲۶۱۰۵۷
استاد حوزه علمیه:

کشتار مردم بی‌گناه در ماه حرام با ادعای خادم الحرمینی سنخیت ندارد

خبرگزاری رسا ـ استاد و پژوهشگر حوزوی گفت: امروزه مشاهده می شود کسانی که خود را خادم الحرمین می دانند، در ماه حرام، بر سر ملتی مظلوم، زن و بچه، پیر و جوان هجوم می آورند؛ این در حالی است که حرمت ماه حرام در دوران جاهلیت نیز حفظ می شد.
حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمرتضي صالحي خوانساري،

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت الاسلام صالحی خوانساری در آیین سوگواری امام موسی کاظم(ع) که در حرم دختر بزرگوار این امام همام، حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، با استناد به آیه هفتم سوره مبارکه منافقون گفت: منافقان در برابر مؤمنان، جلوی نان و آب و زندگی آنها را می گیرند و نامردانه می خواهند مؤمنان را به زانو در آورند؛ منافقان در دوران پیامبر اسلام(ص) نیز این کار را کردند، غافل از آنکه تمام منابع زندگی بشر، برای خدا و در دستان خداست.

 

استاد و پژوهشگر حوزوی با بیان این که این سیره و منش منافقان، امروزه نیز وجود دارد، تصریح کرد: امروزه تحریم های فراوانی به جرم علوی بودن، موسوی بودن، فاطمی بودن و حسینی بودن، بر لوازم حیاتی زندگی ما شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: البته به خاطر ولایت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و نفس های مسیحایی امام خمینی و به خاطر خلوص و در وسط میدان قرار داشتن مقام معظم رهبری و ولایت مداری مردم، نتوانسته کشور و ملت ما را به زانو درآورد و استکبار باید بداند تا ابد نیز موفق به این کار نخواهد شد.

 

حجت الاسلام صالحی خوانساری با اشاره به جنایت های آل سعود گفت: امروزه مشاهده می شود کسانی که خود را خادم الحرمین می دانند، در ماه حرام، بر سر ملتی مظلوم، زن و بچه، پیر و جوان و... هجوم می آورند.

 

وی با بیان این که حرمت ماه حرام در دوران جاهلیت نیز حفظ می شد، اظهار داشت: حال عده ای مسلمان نما، حرمت این ماه را نگه نداشتند و جلوی کسانی که به دنبال استقلال کشور خود هستند، دست به جنایت زدند.

 

این سخنران خاطرنشان کرد: تاریخ نشان داده که همیشه کفار و منافقان در برابر مؤمنان، از تحریم استفاده می کنند تا آنها ضعیف شوند و شکست بخورند، ولی مؤمنان با روح و جان پذیرفته اند که تمام منابع هستی در دستان خداست.

 

حجت الاسلام صالحی خوانساری تصریح کرد: بر اساس آیات قرآن کریم، روزی این شیعه‌ی زیر چکمه، بزرگ این جهان خواهد شد و شاهد شکست و نابودی استکبار و آل سعود ها خواهیم بود./1323/د101/ی

ارسال نظرات