۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۲۶۳۲۳۹
در حرم حضرت معصومه صورت می‌گیرد؛

ارائه برنامه‌های مشاوره پزشکی، خانوادگی، تحصیلی و تربیت فرزند

خبرگزاری رسا ـ برنامه‌های مشاوره‌ای در زمینهٔ‌های پزشکی، خانوادگی، تحصیلی و تربیت فرزند در آستانه مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ارائه می‌شود.
مشاوره

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یکی از برنامه‌های مهم آستانه مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در زمینهٔ ترویج سبک زندگی اسلامی و ارتقای مهارت‌های خانوادگی برگزاری جلسات مشاوره‌ای و راهنمایی خانواده‌ها است.

 

در حال حاضر آستانه مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در زمینه‌های خانوادگی، تحصیلی، تربیت فرزند و پزشکی از سوی کارشناسان مجرب و اساتید برجسته حوزه و دانشگاه به‌ صورت رایگان به مجاوران و زائران درگاه حضرت فاطمه معصومه(س) خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهد.

 

همچنین جلسات مشاوره برای خواهران صبح از ساعت 8 صبح الی 12 ظهر بوده و برای برادران هم خدمات مشاوره‌ای آستانه از ساعت 16 الی 21 برگزار می‌شود.

 

مکان برگزاری جلسات مشاوره‌ای درب 18 صحن امام جوادالائمه(ع) و طبقه بالای واحد مشاوره بوده که علاقه‌مندان برای مشاوره می‌توانند به مرکز مراجعه کرده و یا برای مشاوره نوبت دریافت کنند.

 

لازم به ذکر است، به‌ جز خدمات مشاوره‌ای که به زائران و مجاوران آستانه حضرت معصومه(س) ارائه می‌شود مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(ع) هم برای قرآن آموزان خواهر و برادر در مرکز آموزش قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(ع) مشاوره‌های خانوادگی و مهارت‌های زندگی ارائه داده و علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره‌مندی از این خدمات به دفتر مرکز آموزش مراجعه کرده و برای مشاوره نوبت دریافت کنند./837/پ202/ف

ارسال نظرات