۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۲۶۴۱۱۲

کنفرانس خبری سازمان اسلامی آمریکا در مورد راهپیمایی ضداسلامی در آریزونا

خبرگزاری رسا ـ شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی برای روشن سازی در مورد تظاهرات ضد اسلامی کنفرانس خبری در شهر «مسا»ی آریزونا برگزار می‌کند.
مسجد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شعبه شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی در ایالت آریزونا امروز یک کنفرانس خبری در شهر «مسا»ی آریزونا برگزار می‌کند تا در مورد راهپیمایی ضداسلامی که عصر امروز قرار است مقابل مسجد «فینیکس» همین ایالت برپا شود، روشن‌سازی کند.


 این کنفرانس خبری برای پاسخ دادن به تظاهرات گروهی از موتورسواران مسلح که می‌خواهند عصر امروز، 8 خرداد مقابل مسجد فینیکس جمع شوند، برگزار می‌شود.

 

عصر پنج‌شنبه سازمان‌دهنده این راهپیمایی ضداسلامی در برنامه «اندرسون کوپر 360» شبکه سی‌ان‌ان حاضر شد و بر نفرت خود از «ارزش‌های اصلی اسلام» تأکید کرد.

 

شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی آریزونا با مقامات اجرای قانون فدرال و محلی دیدن کردند و در مورد حمایت از نمازگزاران مسلمانان در برابر گنگ موتورسواران مسلح که می‌گویند ساعت 6:15 مقابله مرکز جمعیت اسلامی فینکس تجمع می‌کنند و کاریکاتورهای ضداسلامی همراه خواهند داشت، گفت‌وگو کردند.

 

گفتنی استچند روز پیش نیز مرکز جمعیت اسلامی فینکس و مرکز جمعیت اسلامی تمپی در آریزونا، نامه‌های تهدیدآمیزی دریافت کردند که به لحاظ ماهیتی از دیگر نامه‌های تهدیدآمیزی که مرتباً به این مساجد ارسال می‌شد، تفاوت داشت.


از این رو شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی در حال پیگیری این نامه‌ها و اعزام وکیل برای گفت‌وگو با اف‌بی‌آی بود که مسئله تظاهرات موتورسواران مسلح مقابل مسجد فینکس قوت گرفت
./982/د101/ک

منبع: ایکنا

 

ارسال نظرات