۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۲۶۵۰۸۷
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه تبریز:

اندیشه امام خمینی بهترین معیار برای فعالیت‌های مهدوی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام خدیوی گفت: اندیشه، راه و منش امام(ره)، بهترین معیار برای فعالیت‌های مهدوی است.
حجت الاسلام علي خديوي، مسؤول نهاد رهبري در دانشگاه هاي استان آذربايجان‌شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم بزرگداشت ارتحال جانگداز بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد، عصر امروز با حضور هیأت رییسه و جمعی از دانشگاهیان دانشگاه تبریز در مسجد بزرگ این دانشگاه برگزار شد.


حجت الاسلام علی خدیوی، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز، در این مراسم با اشاره به موضوع مهدویت و مسأله ظهور از نگاه امام خمینی(ره) گفت: اندیشه، راه و منش امام خمینی(ره)، بهترین معیار برای فعالیت‌های مهدوی است و برپایی عدالت و داد در جهان از مهم ترین ویژگی جامعه مهدویت است که امام خمینی(ره) آن را در جهان اسلام در مقابل استکبار جهانی نهادینه کرد.


وی ایجاد نشاط، شادابی و همچنین ایجاد امید در جامعه و هویت دادن به انسان‌ها را از دیگر ویژگی های جامعه مهدویت بیان کرد و افزود: شکل گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره)، بزرگ‌ترین خدمت به منتظران بود که زمینه‌ساز انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) شد.


مسؤول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی، در ادامه با اشاره به عوامل متمایز کننده انقلاب اسلامی از سایر انقلاب ها گفت: داشتن استقلال، آزادی، جمهوریت و اسلامیت از جمله ویژگی هایی است که در طول تاریخ، انقلاب اسلامی ایران را متفاوت کرده است.


وی، در ادامه با بیان این‌که امروزه اندیشه و سیره امام خمینی(ره)، به الگویی برای مبارزات ملت‌های آزاده و ستمدیده علیه استکبار جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: هم اکنون دشمن با ترفندهای مختلف در صدد ضربه زدن به این نظام است و رمز رهایی از توطئه های دشمنان و در امان ماندن از این تهدیدها، پیروی از راه مهدویت و اندیشه و سیره امام(ه) است.


حجت الاسلام خدیوی، در پایان افزود: به فرموده مقام معظم رهبری برای حفظ دستاوردهای این انقلاب در عرصه های مختلف، حفظ و ترویج اندیشه امام خمینی(ره) در جامعه ضروری است و راه و اندیشه امام در جامعه باید ساری و جاری شود.


گفتنی است، اعزام دو کاروان از اعضای هیات علمی، کارکنان و خانواده های ایشان و فضا سازی، نصب پوستر، تراکت و تهیه برشور از دیگر کارهای دانشگاه تبریز در این ایام بوده است./854/پ203/ب4

ارسال نظرات