۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۲۶۵۳۸۲
استاد حوزه و دانشگاه:

امام خمینی روح عزت و خودباوری را در ملت ایران نهادینه کرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر با بیان این که امام خمینی روح عزت و خودباوری در ملت ایران نهادینه کرد، گفت: مطالعه وصیت‌نامه سیاسی الهی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بهترین روش در تبیین آرمان های ایشان است.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام مهدی خوشرو، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر امروز در مراسمی که به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امام بزرگوار به عنوان شخصیتی تاثیر گذار در معادلات سیاسی و اجتماعی دنیا متعلق به تمام آزادیخواهان و عدالتخواهان جامعه بشری است.

 

وی افزود: استکبار ستیزی از ویژگی های مهم امام راحل بود که در مراسم های مختلف و در بیانات مختلف به این مسأله تاکید داشتند و همواره از آمریکا به عنوان دشمن اصلی ما نام برده اند و امروز نیز رهبری شعار استکبار ستیزی را به دفعات و در تمام مواقع اعلام می کنند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر ادامه داد: نمی شود که به آرمان ها و اندیشه های امام پایبند بود اما اصل ولایت فقیه و رهبری انقلاب را قبول نداشت، و به همین دلیل کسانی که مسأله ولایت فقیه را قبول ندارند در واقع امام راحل و اندیشه های بلند ایشان را قبول نداشته و با آن زاویه دارند.

 

حجت الاسلام خوشرو گفت: عملکرد و موضع گیری های رهبر معظم انقلاب در موارد مختلف برگرفته و الگوگرفته از امام راحل است و به همین دلیل کسانی که امام را قبول دارند باید دنباله رو رهبری در شرایط مختلف انقلاب باشند.

 

وی با بیان این که نکته ای که امام راحل بسیار تأکید داشتند تعلق انقلاب به ملت بود، ادامه داد: ایشان تاکید می کردند هیچ جریان و گروهی جز ملت صاحب انقلاب نیست؛ با توجه به این سخن بفرمایید مردم چه نقش و جایگاهی در اندیشه سیاسی حضرت امام دارند.

 

این مسؤول خاطر نشان کرد: امسال با توجه به فرمایشات رهبری و نامگذاری سال به نام همدلی و همزبانی ملت و دولت، دخالت دادن مردم در امور سیاسی اجتماعی جامعه از مسائل مهمی است که باید مورد توجه مسؤولان باشد.

 

حجت الاسلام خوشرو گفت: امام راحل همواره بر دوری جستن روحانیت از انزوا تاکید داشتند و به همین دلیل روحانیان که پاسداران دین خداوند هستند باید در آرمان خواهی این انقلاب و نظام تلاش کنند و پرچمدار دفاع از ارزش های دینی و انقلابی در جامعه باشند و در برابر ناهنجاری های جامعه و هجمه های ضد دینی دشمن، مدافع واقعی اسلام باشند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات