۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۲۷۰۰۴۴
آیت الله قبلان در واکنش به انفجار کویت؛

مبارزه با تکفیری‌ها بر همه مسلمانان یک واجب شرعی است

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای شیعه لبنان ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی در منطقه شیعه نشین کویت، این اقدام را ضد بشری توصیف کرد.
آيت‌الله قبلان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان، نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان، با صدور بیانیه ای انفجار تروریستی در مسجد شیعیان منطقه الصوابر کویت را محکوم کرد.

 

وی در بیانیه خود نوشت: گروه‌های تکفیری سعی دارند حلقه جدیدی از سلسه تروریسم را در کویت پایه گذاری کنند تا بتواند اعمال وحشی و جنایتکارانه خود را در این کشور نیز ادامه دهند.

 

این عالم لبنانی با بیان اینکه اقدامات این گروه‌ها نه تنها با هیچ دین آسمانی متناسب نیست بلکه ضد بشری است، افزود: این گروه‌ها با انحرافات عقیدتی و فساد اخلاقی که دارند قتل و کشتار را به راحتی انجام داده و تمام تلاش خود را برای مبارزه با امت اسلامی انجام می‌دهند.

 

وی از مسلمانان جهان اسلام به ویژه مسلمانان کویت خواست با تمام توان در برابر اندیشه فاسد تکفیری‌ها مقابله کنند و جنگیدن با این تروریست‌ها را واجب شرعی خود بدانند.

 

آیت الله قبلان تکفیری‌ها را تشنه جنایت توصیف کرد و ادامه داد: این افراد دیگر قابل هدایت نبوده و اگر موضع گیری جدی در برابر آنها از سوی علما و سیاستمداران صورت نگیرد آتش فتنه در سراسر کشورهای اسلامی شعله ور خواهد شد./1321/ب901/د

ارسال نظرات