۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۲۷۷۱۲۱
نماینده پارلمان لبنان:

رییس جمهور نباید نسبت به رژیم صهیونیستی بی‎طرف باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان اعلام کرد که رییس جمهور آینده لبنان باید دشمن این کشور را به خوبی بشناسد و نمی‌تواند نسبت به رژیم صهیونیستی موضع بی‌طرفانه داشته باشد.
حسين الموسوي نماينده پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین الموسوی، نماینده پارلمان لبنان، در مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشکده‌ای در بیروت، گفت: لبنان به رییس جمهوری نیاز دارد که در وهله اول دشمن را از دوست تشخیص دهد و با کسانی که در ظاهر سنگ لبنان را به سینه می‌زنند و در حقیقت تیشه به ریشه این کشور می‌زنند مقابله کند.


وی افزود: هیچ گاه نمی‌توان رییس جمهوری را برای این کشور تصور کرد که در برابر اسرائیل موضع بی طرفی داشته باشد. این کشور به مسؤولی نیاز دارد که برنامه‌ای در جهت تکمیل همکاری ارتش و نیروهای مقاومت در دستور کار قرار دهد و با تمام توان برای مبارزه با گروه‌های تکفیری ایستادگی کند.


نماینده پارلمان لبنان در ادامه به تلاش اتحادیه اروپا برای حل مشکل انتخاب رییس جمهور در این کشور اشاره و افزود: اگر اتحادیه اروپا قادر به حل مشکلی است، بهتر است مشکل یونان را حل کند.


الموسوی در پایان، حضور موثر حزب الله در سوریه و عراق را تکلیفی شرعی برای نیروهای این حزب دانست و گفت: حضور حزب الله در این مناطق مصداق یاری مظلوم و وظیفه ای الهی است./1321/ب902/د

ارسال نظرات