۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۲۸۰۸۷۹
با حضور آیت‌الله‌ مکارم شیرازی؛

عملیات احداث زائرسرای مردم هرمزگان در مشهد مقدس آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ عملیات احداث زائرسرای مردم استان هرمزگان در مشهد مقدس با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی و استاندار هرمزگان آغاز شد.
عملیات احداث زائرسرای مردم هرمزگان در مشهد مقدس آغاز شد

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، جاسم جادری، استاندار هرمزگان گفت: احداث زائرسرا برای مردم هرمزگان در مشهد مقدس در راستای خدمت به مردم برای زیارت حرم مطهر حضرت علی بن‌موسی‌الرضا(ع) صورت می‌گیرد که در سفر اقشار مختلف مردم استان به مشهد مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


وی افزود: باید از تلاش‌ها و پیگیری‌های آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام‌جمعه بندرعباس برای ساخت این زائرسرا قدردانی کنم.


استاندار هرمزگان ادامه داد: ساخت زائرسرا برای مردم در مشهد مقدس از تأکیدات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری بوده که خوشبختانه عملیات احداث آن برای مردم هرمزگان آغاز شد.


جادری تصریح کرد: احداث این زائرسرا در قالب بنیاد زائرسرای هرمزگان پیگیری می شود که عملیات ساخت آن با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی به‌صورت رسمی در مشهد مقدس آغاز شد.


یادآور می‌شود، ساخت زائرسراهای ارزان‌قیمت در مشهد برای استان‌های مختلف کشور از تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در این راستا زمین هایی برای استان‌ها درنظر گرفته شده که استان‌های متقاضی با تکمیل پرونده مربوطه زمین دریافت می‌کنند.


این زمین‌ها از سوی شهرداری مشهد و سازمان زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی واگذار شده و شهرداری مشهد نیز تعهد کرده است هزینه‌ای برای پروانه ساخت و پایان کار این زائرسراها دریافت نکند./851/د101/ب4

ارسال نظرات