۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۶
کد خبر: ۲۸۱۰۶۸

لوازم و موانع سیر و سلوک از دیدگاه امام خمینی در کتاب سفر تا قاف عشق

خبرگزاری رساـ مدیر مسؤول انتشارات عاصم از انتشار کتاب «سفر تا قاف عشق»؛ لوازم و موانع سیر و سلوک از دیدگاه امام خمینی رحمةالله علیه خبر داد.
سفر تا قاف عشق

 

حجت الاسلام رضا مطهری، مدیر مسؤول انتشارات عاصم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، از انتشار کتاب «سفر تا قاف عشق»؛ لوازم و موانع سیر و سلوک از دیدگاه امام خمینی رحمةالله علیه خبر داد.

 

حجت الاسلام رضا مطهری با اعلام این خبر گفت: کتاب «سفر تا قاف عشق»، یکی از کامل ترین مجموعه ها درباره لوازم و موانع سیر و سلوک و نکته هایی از امام خمینی رحمةالله علیه درباره این سفر روحانی را در بر دارد که برای اولین بار در تبریز منتشر شده است.

 

وی افزود: در این کتاب که به همت وحید نوظهور لیل آبادی، در 4 فصل سامان یافته است مباحثی مختصری از زندگانی امام راحل، اهمیت سیر و سلوک، نکته هایی مهم در سیر و سلوک از دیدگاه امام، لوازم سیرو سلوک، و موانع سیر وسلوک بصورت تفصیلی مورد بررسی قرار گرفته است.

 

مدیر مسؤول انتشارات عاصم با اشاره به فصل های مهم این کتاب ادامه داد: یکی از مهم ترین فصول کتاب فصل سوم آن است که در آن لوازم سیروسلوک از منظر امام خمینی رحمةالله علیه مورد بررسی قرار گرفته است. در این فصل 22 لازمه مفید در تداوم سیروسلوک از زبان امام راحل آورده شده است.

 

حجت الاسلام مطهری با اشاره به فصل مهم دیگری از این کتاب (فصل چهارم) که مربوط به موانع سیر و سلوک است افزود: در این فصل، 8 مانع مهم در راه سیر و سلوک بصورت جامعی مورد بحث قرار گرفته است.


مدیر مسؤول انتشارات عاصم در پایان گفت: این کتاب، تابستان امسال برای نخستین بار با تیراژ هزار نسخه و قیمت 000/80 ریال در 192 صفحه از سوی انتشارات عاصم منتشر شده و نهادها، ارگان‌ها و مؤسسات فرهنگی برای تهیه کتاب با تخفیف ویژه می‌توانند از طریق شماره 09145874352 و یا فروش اینترنتی کتاب:
www.ketab.ir/asem اقدام کنند./854/ت302/ق

ارسال نظرات