۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۰
کد خبر: ۲۸۲۱۰۶
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان:

اصفهان در صحنه‌های مختلف انقلاب و جنگ تحمیلی همواره در خط مقدم بوده است

خبرگزاری رسا ـ سردار آقاخانی با تأکید بر حضور پررنگ اصفهان در صحنه‌های مختلف انقلاب گفت: در زمان انقلاب و بعد از آن اصفهانی‌ها همواره در میدان‌های حساس کشور در خط مقدم حضور داشتند.
سردار آقاخاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان سردار عبدالرضا آقاخانی شامگاه پنجشنبه 29 مرداد در در دومین نکوداشت اسوه‌های ایثار که با حضور خانواده شهدا و ایثارگران استان اصفهان و خراسان رضوی برگزار شد ضمن تبریک دهه کرامت و با بیان این که امروز فرصتی است که همه با شهیدان تجدید خاطره کنیم، گفت: در برابر صبر و گذشت خانواده‌های شهدا سر تکریم فرود می‌آوریم چرا که بدون شک شهادت اقبال بلندی است که تنها شایستگانی چون آنان می توانند عطای دنیا را به ردای آخرت ببخشند.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با گرامی‌داشت یاد و خاطره 23 هزار و 500 شهید استان اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان با تقدیم ٢٣ هزار و ٥٠٠ شهید برگ زرین افتخارات خود را در تاریخ این سرزمین ثبت کرده است، شهیدان مردان خدا هستند مردانی که حق همسری، پدری و فرزندی را صدقه دادند تا امروز ما زیر سایه رشادت‌های آنها زندگی کنیم و به واقع شهدا به پشتوانه خانواده‌های بزرگ خود حادثه‌ای عظیم را رقم زدند.

 

وی با بیان این که اصفهان از قبل از انقلاب و در قضایای انقلاب اسلامی حضور پر رنگی داشته است، اظهار کرد: لشگر 14 امام حسین(ع)، لشگر 8 نجف اشرف، تیپ قمر بنی هاشم و پایگاه هشتم شکاری در جنگ تحمیلی در صف نخست مبارزه قرار داشتند.

 

سردار آقاخانی با تأکید بر حضور پررنگ اصفهان در صحنه‌های مختلف انقلاب بیان کرد: در زمان انقلاب و بعد از آن اصفهانی‌ها همواره در میدان‌های حساس کشور در خط مقدم بودند و در رشد و توسعه علمی نیز اصفهان امروز رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به پشتیبانی و حمایت خانواده‌های شهدا و ایثارگر خاطرنشان کرد: نقش انسان‌های گمنام در پشتیبانی از دلاوری‌های فرزندان نظام مقدس جمهوری اسلامی، در نزد خداوند شناخته شده است و این انسان‌های گمنام زنان و جهادگران و ایثارگرانی هستند که بی ادعا از راه شهدا حمایت و پشتیبانی می‌کنند./1304/پ202/ف

 

ارسال نظرات