۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۲۸۳۷۲۵

گزارش دیلی بست از بی توجهی رسانه‎های آمریکایی به تبعیض علیه مسلمانان

خبرگزاری رسا ـ سایت خبری دیلی بست درباره سکوت رسانه‎های آمریکا در قبال خطر فعالیت گروه‎های نژادپرست سفیدپوست و همچنین نقشه‎های آنان برای قتل مسلمانان هشدار داد.
نژاد پرستي رو به افزايش در آمريکا و تهديدات عليه مسلمانان اين کشور
به گزارش خبرگزاری رسا، خطر اقدامات تروریستی افراط گرایان سفیدپوست روز به روز در آمریکا افزایش می یابد.
 
سایت خبر دیلی بست در خبری با اعلام این موضوع گفت که با وجود هشدارهای مکرر پلیس و مشاهده موارد گسترده ای از این گونه اقدامات، سیاستمداران آمریکایی هنوز واقعیت های جاری در آمریکا را انکار می کنند.
 
اخیراعده ای از افراط گرایان سفیدپوست به دلیل برنامه ریزی و طرح نقشه ای برای حمله و قتل مسلمانان بازداشت شدند.
 
نویسنده دیلی بست در ادامه می گوید: ممکن است افرادی بپرسند که چه خطری مسلمانان آمریکا را تهدید می کند. این عکس العمل واقعا قابل پیش بینی است و نشان می دهد که رسانه های آمریکایی اخبار مرتبط با حمله به مسلمانان را کم پوشش می دهند. بسیاری از افراد متوجه این واقعیت شده اند که در رسانه های آمریکا، جان مسلمانان واقعی ارزشی ندارد.
 
نویسنده در ادامه با ذکر مواردی از حملات افراط گرایان سفیدپوست علیه مسلمانان، تاکید می کند که اگر هر کدام از این موارد از سوی مسلمانان رخ داده بود، مطمئنا پوشش رسانه ای به شکل دیگری انجام شده بود.
 
دین عبیدالله، نویسنده دیلی بست در پایان پیش بینی می کند که حملات علیه مسلمانان و قتل آنها در آمریکا روز به روز در حال افزایش است و با روند فعلی در آینده نزدیک موراد متعددی گزارش خواهد شد.
 
وی در پایان گفت: آرزو داشتم که بیش از این ها خوشبین باشم اما در عوض بسیار واقع بین هستم. تنها امید من این است که رسانه های ما (در آمریکا)، عملیات تروریستی علیه مسلمانان را پوشش دهند تا مشخص شود که تهدیدات و خطر افراط گرایان سفیدپوست در آمریکا جدی است./847/902/د
ارسال نظرات