۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۲۸۵۳۸۰
استاندار قم:

دولت تدبیر و امید توانست آرامش و ثبات را به کشور بازگرداند/ توافق هسته ای دستاوردی غرور آفرین است

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم گفت: جمع بندی و به سرانجام رساندن مذاکرات هسته ای با حفظ خطوط قرمز نظام به عنوان مبنایی برای از بین بردن ذهنیت ایران هراسی و رفع محدودیت های ظالمانه بین المللی دستاوردی ملی و غرور آفرین است.
سيدمهدي صادقي، استاندار قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید مهدی صادقی استاندار قم امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: با وجود گذشت سال ها از شهادت این شهیدان همچنان یاد و خاطره آن ها در بین مردم زنده است و به این دلیل است که این شهیدان بدون منت به مردم خدمت می کردند.


وی افزود: هفته دولت فرصتی دوباره برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل در راه خدمت به مردم و تحرک بخشی به بدنه اجرایی کشور است، با توجه به نامگذاری امسال به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت از سوری رهبر انقلاب ، این هفته دولت فرصتی برای تقویت همدلی بین دولت و ملت و یکی از راه های رسیدن به وحدت و همگرایی در جامعه است.

 

استاندار قم با بیان این که یکی از راه های همگرایی بین دولت و جامعه بیان دستاوردها از سوی مسؤولان است، اظهار داشت: در هفته دولت در استان قم 221 پروژه عمرانی در بخش های گوناگون زیربنایی، بهداشت و درمان، گردشگری، آموزش، صنعت و کشاورزی با اعتباری بالغ بر 340 میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ زنی شد.

 

وی ادامه داد: یکی از برنامه ها در طول هفته دولت بازدید و سرکشی به تعدادی از محلات محروم شهر قم و بخش های تابعه و دیدار با مردم بود؛ دولت یازدهم با تکیه بر حمایت های مقام معظم رهبری و همراهی و اعتماد ملت ایران توانسته کارنامه درخشانی داشته باشد.

 

صادقی با بیان این که دولت تدبیر و امید توانست آرامش و ثبات را در عرصه های گوناگون از جمله اقتصادی به کشور باز گرداند، ابراز داشت: با وجود شرایط پرتلاطم و ایرداد گیری های غیرمنصفانه دولت تلاش ها و فداکاری های زیادی را برای ساماندهی مسائل و مشکلات داخلی و خارجی داشته است.

 

وی عنوان کرد: جمع بندی و به سرانجام رساندن مذاکرات هسته ای با حفظ خطوط قرمز نظام به عنوان مبنایی برای از بین بردن ذهنیت ایران هراسی و رفع محدودیت های ظالمانه بین المللی دستاوردی ملی و غرور آفرین است، این موفقیت با همدلی و همراهی مردم و مسؤولان دلسوز نظام، تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری بدست آمد.

 

استاندار قم ثبات و آرامش اقتصادی، کاهش تورم، مهار نوسانات اقتصادی و تلاشهای دولت برای خروج از رکود را از برنامه های موفق دولت و قابل تحسین دانست و خاطرنشان کرد: اجرای موفق طرح تحول سلامت و برنامه ریزی برای حرکت علمی کشور ، تلاش برای مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی و اجرای طرح های نوین آبیاری از دیگر موفقیت های دولت به شمار می رود.

 

وی اضافه کرد: از زمان اجرای طرح تحول سلامت، هزینه‌های درمانی مردم در بیمارستان‌های وابسته به دولت به میزان قابل توجهی کاهش داشته است به گونه ای که در انجام جراحی های سنگین و پر هزینه، تنها مبلغ کمی از بیماران مطالبه می شود.

 

صادقی با بیان این که سفر مقام معظم رهبری به قم در سال 89 و سفر هیأت دولت به استان قم، منشاء برکات و خیرات بسیاری برای قم بوده است، گفت: از محل تخصیص و ابلاغ اعتبار مصوبات سفر مقام معظم رهبری بالغ بر 162 میلیارد تومان اعتبار جذب استان قم شد که این میزان اعتبار برای 76 پروژه در بخش های گوناگون از جمله بهسازی معابر محلات محروم شهر، تکمیل و تجهیز راه های مواصلاتی، تجهیز ناوگان حمل و نقل درون شهری، احیای بافت های فرسوده شهری، احداث و تجهیز مدارس و اماکن آموزشی، فرهنگی و ورزشی، ساخت مسکن محرومان، بهسازی و بازسازی بقاع متبرکه و دیگر نیازهای استان هزینه می شود./1323/پ202/ج
 

ارسال نظرات