۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۲۸۹۱۳۲
دبیر بنیاد غدیر چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

اجرای بیش 110 ویژه برنامه به مناسبت دهه امامت و ولایت در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری رسا ـ دبیر بنیاد غدیر چهارمحال و بختیاری از اجرای بیش 110 عنوان برنامه در دهه امامت و ولایت در این استان خبر داد و گفت: در دهه امامت و ولایت بیش از 55 عنوان برنامه محوری و 9 همایش در شهرستان های استان برگزار خواهد شد.
غدير

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، علی گرجی، دبیر بنیاد غدیر چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در نخستین جلسه هماهنگی برگزاری دهه امامت و ولایت در این استان، بر گسترش چشمگیر برنامه ‌های دهه امامت و ولایت تأکید کرد و اظهار داشت: ایجاد یک فضای شاد و با نشاط در بین تمام اقشار مردم و زنده ‏نگهداشتن فرهنگ غدیر خم در جامعه از مهم‌ترین اهداف این بنیاد در برگزاری برنامه ‌ها و جشن‌ های عید غدیر محسوب می ‌شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، شعار امسال دهه امامت و ولایت را «امیرمؤمنان معیار زندگی، محور وحدت» اعلام و خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن دهه امامت و ولایت با هفته دفاع مقدس، شعار دیگری نیز با عنوان «دفاع مقدس نماد عینی دفاع از امامت و ولایت» به مناسبت این ایام نام‌گذاری شده است.

 

گرجی از اجرای بیش 110 عنوان برنامه در دهه امامت و ولایت در این استان خبر داد و گفت: در دهه امامت و ولایت بیش از 55 عنوان برنامه محوری و 9 همایش در شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان این که واقعه غدیر تنها در یک دهه خلاصه نمی‌شود، افزود: غدیر یک واقعه عظیم و ارزشمند برای تمام مسلمان جهان و به ویژه ملت ایران است که باید در طول سال به آن پرداخته شود و لحظه‌ای نباید از این مسأله غفلت و بی توجهی صورت گیرد.

 

گرجی با یادآوری این که از عید سعید قربان تا عید غدیرخم به عنوان دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است، تصریح ‌کرد: دهه امامت و ولایت امسال از اول مهر تا 10 مهر در کشورهای مسلمان گرامی داشته خواهد شد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به جایگاه امام علی(ع) افزود: پیامبر(ص) در شأن ایشان فرمودند «اگر کسی فضیلت های حضرت علی(ع) را بنویسد تا زمانی که این نوشته وجود داشته باشند فرشته ها برای آن فرد طلب آمرزش می کنند، اگر کسی به این فضیلت ها نگاه کند خداوند گناهان آن چشم را می بخشد و اگر کسی به این فضیلت ها گوش دهد خداوند گناهان آن گوش را میبخشد و میآمرزد.»

 

این مقام مسؤول بر لزوم مقابله با هجمه‌های فرهنگی و عملیاتی دشمنان تأکید کرد و افزود: دشمنان با شبهه افکنی در بین مسلمانان تلاش می ‌کند که واقعه غدیرخم را مایه تفرقه و اختلاف مسلمین جلوه ‌دهند؛ بنابراین مقابله با جنگ روانی دشمن نیازمند کار فرهنگی قوی و هدفمند است./9457/202/ب3

 

ارسال نظرات