۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۲۹۵۱۳۶
سخنگوی جنبش حماس:

دولت آمریکا شریک جرم تجاوز صهیونیست‎ها علیه ملت فلسطین است

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی جنبش حماس ضمن انتقاد از موضع کاخ سفید در محکومیت عملیات‎های مقاومتی که منجر به هلاکت سه شهرک نشین صهیونیست شد، تاکید کرد که دولت آمریکا در حالی این عملیات‎ها را محکوم می کند که در قبال جنایت های یهودی سازی مقدسات و قتل و ترورها به دست نظامیان صهیونیست سکوت اختیار می کند.
سخنگوي حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سامی ابو زهری سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس، شب گذشته با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرد که موضع دولت آمریکا "شرم آور" و "غیر انسانی" است و نشان می دهد که دولت آمریکا شریک جرم تجاوزات صهیونیست ها علیه ملت فلسطین است.

 

در جریان عملیات های مقاومتی دیروز سه شنبه فلسطینیان در قدس اشغالی و فلسطین اشغالی که در واکنش به جنایت های رژیم اشغالگر قدس و شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان و مسجد مبارک الاقصی صورت می گیرد، 3 صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از 30 نفر دیگر زخمی شده بودند.

 

از سوی دیگر، در جریان درگیری های فلسطینیان با سربازان ارتش صهیونیستی که از اوایل ماه اکتبر جاری و با شکل گیری انتفاضه قدس آغاز شده است، 30 فلسطینی شهید و بیش از 1500 نفر نیز زخمی شده اند که در میان شهدا نام 7 کودک هم دیده می شود.

 

اما کاخ سفید به عنوان حامی و همپیمان دائمی رژیم صهیونیستی دیروز سه شنبه ضمن محکوم کردن عملیات های مقاومتی در قدس و فلسطین اشغالی تاکید کرد که دولت آمریکا همیشه با تل آویو و تشکیلات خودگردان فلسطین در ارتباط است و هر دو طرف را به آرام سازی اوضاع و جلوگیری از گسترش دامنه انتفاضه فلسطینیان تشویق می کند. جان کری وزیر خارجه آمریکا نیز ضمن محکوم کردن این عملیات ها، خواستار بازگشت آرامش به فلسطین شد./994/ب103/د

ارسال نظرات