۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۲۹۸۵۶۴

فعالیت 300 مبلغ در شهرستان بروجرد

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: 300 مبلغ خواهر و برادر در مناطق شهری و روستایی این شهرستان در ماه محرم مشغول فعالیت هستند.
اعزام مبلغان به مناطق محروم در ماه محرم

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 300 مبلغ خواهر و برادر از ابتدای ماه محرم تا پایان این ماه در مناطق گوناگون شهری و روستایی این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

 

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب و دسیسه های دشمن در این زمینه عنوان داشت: امروزه با توجه به فعالیت های گسترده دشمنان اسلام و نظام، باید فعالیت های تبلیغی نیز با دقت و توجه بیشتری انجام گیرد.

 

حجت الاسلام جعفرپور با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان اعزامی افزود: عزاداری، مداحی و روضه خوانی، برگزاری نماز جماعت، جلسه های پرسش و پاسخ پیرامون مسائل دینی و اجتماعی از جمله برنامه های تبلیغی مبلغان است.

 

وی در ادامه با اشاره به برنامه های توجیهی که برای مبلغان برگزار شده است، اظهار داشت: مبلغان اعزامی بحث هایی حول آسیب های عزاداری و آسیب های اجتماعی ماهواره برای جوانان و خانواده های جوان برگزار می کنند.

 

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد تأکید کرد: مبلغان اعزامی با روشنگری در مورد آسیب های جبران ناپذیر ماهواره، زمینه آگاه سازی مخاطبان به ویژه نسل جوان را باید فراهم کنند.

 

وی افزود: مبلغان با همکاری پایگاه های بسیج و کانون های فرهنگی مساجد، باید طرح هایی همچون تعویض ماهواره با دستگاه دیجیتال را برای جلوگیری از گسترش بیشتر آماهواره ها در بین خانواده ها اجرا کنند.

 

حجت الاسلام جعفرپور دغدغه های فراوان معنوی را از جمله معضلات پیش روی جوانان امروز بیان کرد و گفت: اگر جلوی این معضلات گرفته نشود، جوانان در این زمینه دچار افراط و تفریط می شوند.

 

وی اشاره به این که مبلغان اعزامی در طول روز یک ساعت برای مشاوره با افراد را در نظر دارند، افزود: هدف از برگزاری این دوره های مشاوره انس بیشتر با روحانی و زمینه ساز اصلاح حرکت های خداجویانه مردم است.

 

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به نقش مهم روحانیان بین مردم بیان کرد: این ایام بهترین فرصت برای تبیین معارف الهی و دینی در جامعه است و باید از این فرصت ها در جهت تقویت باورهای دینی جوانان به خوبی استفاده کرد./9459/302/ب1

ارسال نظرات