۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۳۰۳۴۱۰

تلاش سی‎ان‎ان برای القای تروریست بودن مسلمانان فرانسه

خبرگزرای رسا ـ شبکه سی ان ان با دعوت از یکی از مسلمانان فرانسه، سعی کرد اینگونه القا کند که مسلمانان همگی تروریست بوده و در عملیات تروریستی پاریس مقصر بودند.
سي ان ان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شبکه سی ان ان در گفت وگو با یکی از مقامات مسلمان فرانسه سعی کرد که القا کند همه مسلمانان تروریست هستند.

 

این فرد مسلمان در پاسخ گفت: مشکل اینجاست که هنوز مسلمانان را با تروریست ها یکسان دانسته می شوند.

 

مجری سی ان ان از این مسلمان فرانسوی پرسید: چرا هیچ کس در جامعه اسلامی فرانسه از قصد این افراد برای انجام عملیات تروریستی مطلع نبود؟

 

وی در پاسخ گفت: مسلمانان هیچ ارتباطی با تروریست ها ندارند و ما مسلمانان فرانسه نباید پاسخگوی اقدامات افرادی باشیم که ادعای دین اسلام دارند.

 

مجری با پا فشاری بر موضع خود گفت: مسوولیت جامعه اسلامی برای تشخیص اتفاقاتی که در حال وقوع بین هم کیشانشان است، چیست، آن هم در زمانی که عده ای از اعضا در حال دیدن آموزش و آمادگی برای قتل عام هستند؟

 

این عضو جامعه اسلامی فرانسه گفت: آنان (تروریست ها) عضو جامعه ما نبودند. بلکه این افراد محصول دخالت جامعه فرانسه در جنگ هایی خارج از مرزهای فرانسه است.

 

آیاش سوسی، مجری سی ان ان دوباره با اشاره ضمنی بر دخیل بودن مسلمانان در عملیات تروریستی پاریس گفت: رهبران جامعه مسلمانان فرانسه باید در مراقبت از جوانان مسلمان و تفکرات آنان به طور جدی ایفای نقش کنند و شما به عنوان یک مسلمان فرانسوی باید این مسوولیت را بپذیرید.

 

عضو جامعه اسلامی فرانسه پاسخ داد: مسلمانان مسوول اقدامات این ترویست ها نیستند و این وظیفه دولت است. وقتی مجرمین در سراسر کشور به طور آزادانه می گردند، این وظیفه پلیس است که آن ها را بازداشت کند./847/ب902/د

ارسال نظرات