۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۳۰۷۲۰۲

انتقاد شدید مقتدا صدر از سخنان فتنه‎انگیزانه شیخ الازهر علیه شیعیان

خبرگزاری رسا ـ رهبر جریان صدر عراق به سخنان تحریک آمیز شیخ الازهر مصر علیه شیعیان و همچنین حضور نیروهای ترکیه در خاک عراق واکنش نشان داد.
مقتدا صدر، رهبر جريان صدر عراق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام مقتدا صدر، رهبر جریان صدر در خطبه‎های نماز جمعه روز گذشته که در مسجد کوفه برگزار شد، حضور نظامیان ترکیه در خاک عراق را به شدت محکوم کرد.


حجت الاسلام صدر گفت: جریان صدر از ابتدا با اشغالگران آمریکا جنگیده و هم اکنون نیز خواهد جنگید اما برخی جریان ها تنها نظاره گر این مساله بوده و هستند.


وی افزود: ترکیه امروز به درهای عراق رسیده‎ است و گروه‎‎های در عراق به صورت نظامی و غیره در حال مبارزه با آن هستند ولی جریان صدر در این رابطه فعلا سکوت اختیار کرده و منتظر نتیجه این گروه‎هاست و اگر اقدام‎های آنان ثمره نداشت وارد عمل می شود.


رهبر جریان صدر سخنان تحریک آمیز احمد الطیب، شیخ الازهر مصر را محکوم کرد و خاطرنشان کرد: شیخ الازهر مصر با سخنان تحریک آمیز علیه شیعیان چراغ سبزی به جریان تروریستی داعش نشان می دهد.


وی ادامه داد: شیخ الازهر مصر به جای بیان سخنان تحریک آمیز و غیر واقع علیه محبان خاندان رسول اکرم (ص) به کشتار مسلمانان در میانمار واکنش نشان دهد./994/ب902/د

ارسال نظرات