۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۳۰۸۵۴۱
امام جمعه شعیبیه شوشتر:

رژیم اشغالگر قدس عامل اسلام هراسی در غرب و شیعه ستیزی در کشورهای اسلامی است/ فرهنگ تشیع مبلغ آزادی انسان ها است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شعیبیه شوشتر با بیان این که رژیم اشغالگر قدس منشأ تمام خباثت ها در جهان به ویژه میان مسلمانان است، گفت: اسلام هراسی و شیعه ستیزی از ترفندهای این رژیم در برابر آزادی خواهی بوده و توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب و وحدت مسلمانان راهکار مقابله با توطئه های آن است.
اسلام هراسي

حجت الاسلام عبدارحمن منصوری امام جمعه شعیبیه شوشتر، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که سردمداران غرب به ویژه استکبارگران به دنبال اجرا پروژه اسلام هراسی هستند، بیان کرد: سردمداران غربی اسلام را مانع تسلط و چپاول و به بندگی گرفتن مردم کشورهای خود و دیگر ستمدیدگان یافته و ترس از آن دارند که در صورت آشنایی با اسلام و شیوه های مبارزه آن با استکبار به این گونه افراد به آن گرویده و سیادت و آقایی خود را از دست دهند.

 

این مقام مسؤول با بیان این که رهبر معظم انقلاب در دومین نامه خود پروژه اسلام هراسی غربی ها را برای همگان به ویژه جوانان کشورهای غربی آشکار ساخت، افزود: در این نامه رهبر معظم انقلاب با خطاب قرار دادن جوانان غربی آنها را به تمایز اسلام اصیل از اسلام ساخته غرب فراخوانده و دلیل ترس سردمداران غربی را گسترش روحیه آزادی خواهی در میان جوانان غربی برشمرد.

 

وی با بیان این که استکبارگران از ورود اسلام به کشورهای خود با هرگونه ترفند و حیله ممانعت می کنند، خاطرنشان کرد: ارائه تصویری ترس آور و خشن از اسلام و مسلمانان در میان مردم خود همچون به راه اندازی حوادث تروریستی 11 سپتامبر، حوادث تروریستی فرانسه، پخش فیلم از جنایات داعش، انعکاس جنگ های کشورهای مسلمان، فتنه انگیزی در میان مسلمانان، انحراف عقاید اسلامی به ویژه عقاید مذهب تشیع از شیوه های ممانعت و گسترش اسلام در غرب و بی رغبتی و ایجاد حس تنفر به اسلام در میان غربی ها است.

 

حجت الاسلام منصوری با بیان این که غربی ها در راستای حفظ منافع خود به ویژه رژیم اشغالگر قدس و اسلام هراسی از کشتار هم وطنان خود ابایی ندارند، تصریح کرد: در حوادث تروریستی فرانسه و 11 سپتامبر کشته شدگان از یهودیان نبوده و نشان از آن است که تمام این اقدامات براساس نقشه های رژیم اشغالگر قدس و در راستای اسلام هراسی و مقابله با گسترش اسلام در غرب صورت گرفته است.

 

وی با بیان این که در برخی کشورهای اسلامی به ویژه عربستان سعودی شیعه ستیزی وجود دارد، گفت: این گونه کشورها عروسک خیمه شب بازی آمریکا و دیگر قدرتمندان شده و ترس از گسترش تشیع، قدرت یافتن جایگاه شیعه و طنین انداز شدن حس آزادی خواهی در تمام کشورهای عربی، این کشورها را برای حفظ منافع خود به ارتکاب جنایاتی با عنوان دفاع از اسلام برانگیخت.

 

امام جمعه شعیبیه شوشتر با تشبیه جنایات برخی کشورهای اسلامی در حق شیعیان به جنایات و اقدامات بنی امیه اظهار داشت: این گونه اقدامات و جنایات در ظاهر برای حفظ اسلام است در حالی که برای نابودی اسلام و حفظ منافع آمریکا و رژیم اشغالگر قدس صورت گرفته و بهترین مدعا بر این سخن عدم انجام هر گونه اقدام از سوی کشورهای عربی علیه رژیم اشغالگر قدس و حتی محکوم کردن جنایات وی است.

 

حجت الاسلام منصوری نفوذ فرهنگ غرب و رواح آن در کشورهای اسلامی را در راستای اسلام ستیزی، رسیدن استکبارگران به منافع خود و ایجاد امنیت برای رژیم اشغالگر قدس برشمرده و خاطرنشان کرد: ایجاد فتنه در میان کشورهای اسلامی از مهم ترین جنبه های اسلام هراسی از سوی رژیم اشغالگر قدس بوده و را ه مقابله با آن توجه مسلمانان جهان به سخنان رهبر معظم انقلاب است.

 

وی در پایان با بیان این که امام خمینی(ره) به نابودی رژیم اشغالگر قدس سفارش فراوانی داشتند، گفت: رژیم اشغالگر قدس منشأ تمام خباثت ها و ناملایمات در جهان به ویژه میان مسلمانان و اسلام هراس اصلی است./9456/302/ب3

ارسال نظرات