۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۳۱۱۰۵۷
آیت الله نمازی:

انتخابات آزمونی الهی برای مردم، مسؤولان و کاندیداها است

خبرگزاری رساـ نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان این که صندلی مقام و منصب ماندگار نیست و به کسی وفا نکرده کرده است یاد آورشد: صندلی مقام و منصب نیز شبیه صندلی اتوبوس شهری است که از یک ایستگاه سوار و در ایستگاه بعدی پیاده می شوند و هیچ مسافری تا پایان روی صندلی نمی نشیند و نخواهد نشست.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان، در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم این شهرستان با توصیه به رعایت حریم و حرمت نامزدهای مجلس شورای اسلامی، گفت: نامزدهای مجلس شورای اسلامی یکدیگر را تضعیف نکنند؛ چراکه تضعیف یکدیگر با اخلاق اسلامی و توحیدی سازگاری ندارد.

 

به گفته وی، نامزدهای انتخابات در زمان تعیین شده تبلیغات، تجربه، مراتب علمی، تخصص و حضور در جبهه و سوابق فعالیت های خود را به مردم اطلاع رسانی کنند اما در جهت تضعیف نمایندگان دیگر تلاش نکنند که به لحاظ دینی و اخلاقی قابل قبول نیست.

 

نامزدهای انتخابات باید مراقب زبان خود در سخن گفتن، سخنرانی ها، سایت ها و فضاهای مجازی باشند

وی با اشاره به این که نامزدهای انتخابات باید مراقب زبان خود در سخن گفتن، سخنرانی ها، سایت ها و فضاهای مجازی باشند اظهار امیدواری کرد، نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی یک فضای امن و آرام و سالمی که در شأن یک کاندیدای متعهد و انقلابی است رعایت کنند.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: همانطوری که رهبر معظم انقلاب امسال را به نام سال همدلی و همزبانی مزین کرده است، کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز فضای شهرستان کاشان که افتخار دارالمومنین را دارد تبدیل به فضای دوستی و برادری کنند.

 

کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در رعایت ارزش ها از یکدیگر سبقت بگیرند

وی با تأکید بر این که کاندیداهای مجلس شورای اسلامی باید رعایت مسائل شرعی و اخلاقی را داشته باشند و در رعایت ارزش ها از یکدیگر سبقت بگیرند گفت: همه باید توجه داشته باشند انتخابات یک آزمون و آزمایش الهی است که خداوند با انتخابات، نامزدهای انتخابات، هواداران، مردم، برگزارکنندگان انتخابات، نمایندگان شورای نگهبان و نمایندگان وزارت کشور همه را آزمایش می‌کند.     

 

به گفته وی، تاکنون 9 دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و چهار دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار شده و عمرها و دوران به سرعت درحال گذر است و خیلی از کاندیدهایی که در مجلس دو سوم و چهارم حضور داشته باشند امروز بنا به دلایل مختلف در مجلس حضور ندارند.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان این که صندلی مقام و منصب ماندگار نیست و به کسی وفا نکرده کرده است یاد آورشد: صندلی مقام و منصب نیز شبیه صندلی ها اتوبوس شهری است که از یک ایستگاه سوار و در ایستگاه بعدی پیاده می شوند و هیچ مسافری تا پایان روی صندلی نمی نشیند و نخواهد نشست.

 

آیت الله نمازی همچنین با اشاره به این که خداوند با گذر ایام بندگان خودرا آزمایش می کند اظهار امیدواری کرد در انتخابات پیش مردم، نامزدها، هواداران کاندیداها و مسؤولانی که مسؤولیت نظارت برحسن انجام انتخابات را دارند، انتخاباتی را برگزار کنند که باعث عزت و سربلندی ملت ایران باشد برگزار کنند.

  

بازداشت نظامیان آمریکایی موجی سیاسی نظامی گسترده ای در رسانه های جهانی ایجاد کرد

نماینده ولی فقیه در کاشان ورود غیر قانونی و بدون اجازه دو فروند شناورآمریکایی به آب های جمهوری اسلامی ایران در حوالی جزیره فارسی را یاد آورشد و گفت: بازداشت شناورها و نظامیان آمریکایی در خارج موجی سیاسی نظامی گسترده ای را در رسانه های جهانی ایجاد کرد.

 

وی افزود: بعد از ثابت شدن غیر عمدی بودن ورود غیر قانونی نظامیان آمریکایی به آب های جمهوری اسلامی و عذرخواهی فرمانده تفنگداران آمریکایی و مقامات وزارت امورخارجه آمریکا، فرمان آزادی نظامیان آمریکایی صادر شد.    

 

به گفته وی، این اقدام مقتدارنه نیروی دریایی سپاه، پاسخی به سخنرانی اوباما رییس جمهور آمریکا  بودکه چند روز قبل در نطق سالانه خود مدعی شده بود هیچ کس جرأت برخورد و حمله به آمریکا را ندارد.

 

آیت الله نمازی یاد آورشد: یکی از تفنگداران آمریکایی اعتراف کرده ، فکر نمی کردیم ایران این قدر قوی برخورد کند و یکی از سناتورهای آمریکایی نیز اشاره کرده است ایران با دستگیری ملوانان آمریکایی همزمان با نطق سالانه اوباما، آمریکا را تحقیر کرد.

 

مردم مظلوم یمن باید هزینه آزمایش سلاح های جنگی آمریکایی را پرداخت کنند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه به اشاره به حوادث جهان و جهان اسلام گفت: خبرگزاری انگلیسی رویترز در گزارش های خود آورده است،  وقوع یک  انقلاب اسلامی در عربستان تبدیل به کابوس و وحشت آل سعود شده است.

 

وی همچننی با اشاره به این که حال شاه سعودی روبه وخامت است و هم اکنون تحت مراقبت های  ویژه قرارگرفته است گفت: شاه سعودی  هوشیاری خودش را از دست داده و قدرت تکلم ندارد.

 

آیت الله نمازی تخلیه یک محموله سلاح های جدید آمریکا در بنادر عربستان سعودی را در راستای مدرن سازی زراد خانه های آمریکایی دانست و افزود: تخلیه سلاح های جدید در بنادر عربستان برای استفاده عربستان در یمن و آزمایش این سلاح ها در یمن است.

 

به گفته وی، از یک طرف مردم مظلوم یمن باید هزینه آزمایش سلاح های جنگی آمریکایی را پرداخت کنند و از طرف دیگر رژیم آل خلیفه 245 روحانی و خبرنگار را به جرم انتقاد از آل خلیفه سلب تابعیت می کند.  

 

آیت الله نمازی همچنین با اشاره  به وحشت آمریکا از آزمایش بمبب هیدروژنی کره شمالی گفت: کره شمالی آمریکا را تهدید کرده است اگر آمریکا به سیاست های خصامانه خود ادامه دهد این کشور را با بمب های هیدروژنی نابود خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه درکاشان با اشاره به سالرروز شهادت نواب صفوی رهبر فدائیان اسلام و همرزمان او شهیدان طهماسبی، واحدی و ذوالقدر در سال 1334گفت:  رهبر معظم انقلاب در خاطرات خود فرمود، اولین جرقه های انگیزش انقلابی به وسیله نواب در من به وجود آمد و هیچ شکی ندارم که اولین آتش را در دل من نواب روشن کرد.

 

آیت الله نمازی همچنین با تبریک میلاد امام حسن عسگری گفت: امام حسن عسگری(ع) در باره اخلاص و شرک می فرماید، شرک ازجای پای مور در شب ظلماتی سخت مخفی تر است./1307/پ201/ج

ارسال نظرات