۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۳۱۱۱۲۵
از سوی معاونت پژوهشی جامعةالزهرا صورت می‌گیرد؛

برگزاری سلسله نشست های «نقد ادله فقهی محرومیت زنان از حقوق سیاسی اجتماعی»

خبرگزاری رسا ـ سلسله نشست های «نقد ادله فقهی محرومیت زنان از حقوق سیاسی اجتماعی» در جامعة الزهرا(س) برگزار می شود.
نشست ادله فقهي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، معاونت پژوهشی جامعة الزهرا در راستای نهادینه کردن آموزش پژوهش محور در میان طلاب خواهر اقدام به برگزاری سلسله نشست های «نقد ادله فقهی محرومیت زنان از حقوق سیاسی اجتماعی» کرده است.

 

هدف از برگزاری این سلسله نشست ها افزایش آگاهی عمومی و سطح بصیرت مبلغان خواهر و آمادگی برای پاسخگویی به شبهات موجود در این زمینه است.

 

این سلسله نشست ها بنا بر تقاضای طلاب به صورت ماهانه در سالن پژوهشگاه جامعة الزهرا(س) با حضور استادان و مبلغان برجسته حوزه و دانشگاه در این زمینه برگزار می‌شود و در پایان جلسات به سؤالات طلاب در موضوعات روز پاسخ داده می‌شود.

 

شایان ذکر است، حضور در این نشست ها برای عموم طلاب خواهر آزاد بوده و طلاب با مراجعه به سایت حوزه و یا تماس با معاونت پژوهش می‌توانند از زمان برگزاری این نشست ها و استادان حاضر در جلسه اطلاع پیدا کنند و توجه به این نکته لازم است که نهمین نشست از سلسه این نشست ها در حوزه علمیه خواهران برگزار شده است.

 

همچنین در پایان سلسله نشست ها با حضور طلاب خواهر کرسی‌های آزاد اندیشی با همین موضوع برگزار می‌شود و عموم طلاب خواهر می‌توانند در برگزاری این کرسی ها ثبت نام کنند./837/303/ب2

ارسال نظرات