۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۳۱۳۵۲۲

یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به دانشگاه قدس

خبرگزاری رسا ـ نیروهای رژیم صهیونیستی صبح روز جمعه به دانشگاه قدس در شهرک «ابودیس» یورش بردند.
قدس

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نیروهای این رژیم با یورش به دانشگاه قدس در شهرک ابودیس به مقر فراکسیون های دانشجویی حمله و لوازم و مدارک آنها را مصادره کردند.


بر اساس این گزارش، یک گروه با 16 گشتی و یک جیپ نظامی رژیم صهیونیستی، دانشگاه قدس در شهرک ابودیس را محاصره کرده و ده ها سرباز به محوطه این دانشگاه یورش بردند.


همچنین نیروهای صهیونیستی به مقرهای فراکسیون دانشجویی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین، مقر فراکسیون اسلامی وابسته به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و مقر جبهه عمل شاخه دانشجویی جبهه خلق برای آزادی فلسطین یورش بردند.


نظامیان رژیم صهیونیستی محتویات این مقرها اعم از پرچم، اسناد ، وسایل چاپ و اسکن و دیگر وسایل آن را مصادره کردند.


همچنین تعدادی از جوانان با پرتاب سنگ به سمت این نیروها به مقابله با آنها برخاستند و درگیری های خشونت باری بین آنها به مدت بیش از 2 ساعت درگرفت و طی آن نیروهای اشغالگر به سمت فلسطینیان گاز اشک آور پرتاب کردند.


سرزمین های اشغالی فلسطین از ابتدای ماه اکتبر 2015(9 مهر ماه) صحنه اعتراض گسترده فلسطینی ها به سیاست های تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی در قبال بیت المقدس و توطئه طرح تقسیم زمانی ومکانی مسجدالاقصی بوده است.


از آغاز موج مقاومت های مردمی فلسطینیان علیه سیاست های تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی موسوم به انتفاضه قدس تاکنون 174 فلسطینی شهید شده اند./982/ب102/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات