۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۳۱۳۷۴۲
نماینده مردم تبریز:

رسانه یار و یاور نمایندگان در پیشبرد مطالبات مردم است/ خود را مدیون رسانه‌ها می دانم

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی که نامزد انتخابات مجلس دهم نشده است، گفت: بعد از رأی مردم خود را مدیون رسانه‌ها می‌دانم.
رضا رحماني، رييس کمسيون صنايع و معادن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، هیأت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی، انجمن صنفی مدیران مطبوعات استان و خانه مطبوعات آذربایجان شرقی در آیینی ویژه در هتل گسترش تبریز از تلاش های 12 ساله رضا رحمانی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر و رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اهدای تندیس و لوح سپاس تجلیل کردند.

 


رضا رحمانی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: در طول سالیان خدمت در حد فهم و بضاعت خود رسانه را باور داشته‌ام و به جرأت می‌گویم بعد از رای مردم خود را مدیون رسانه‌ها می‌دانم، نخستین جمعی که زمینه خدمتگذاری من را فراهم کرد اهالی رسانه بودند.

 


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجموعه‌ای منسجم به نام رسانه همیشه پشتیبان من بوده و در مواقع مختلف با همفکری اهالی رسانه کارهای مختلف را پیش برده‌ام،‌ در حوزه خدمت به مطبوعات آرزو داشتم که مجتمعی برای جمع شدن رسانه‌های مختلف ایجاد کنیم تا همگرایی بیشتری بین آن ها ایجاد شود و هنوز پیگیر آن هستم.

 


وی با بیان این‌که رسانه‌ها همواره یار و یاور نمایندگان مجلس در پیشبرد مطالبات مردم بوده و هستند، گفت: ارادتم به اهالی رسانه ابدی است و آرزو می کنم توفیقی باشد تا کارهایی که در دوران نمایندگی نتوانستم برای جبران زحمات شما انجام دهم در آینده بتوانم به سرانجام برسانم.

 


رحمانی در بخش دیگری از سخنا خود با اشاره به دلایل عدم ثبت نام خود در انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از این دلایل متعدد این بوده که وجود احساس شرمندگی‌ نسبت به اقشار مختلف دارد، چراکه واقعا با جان و دل زحمت می‌کشیدند و شاه بیت این اقشار خبرنگاران بودند. البته برخی مسائل فرهنگی هم در این شرمندگی دخیل بود.

 


وی افزود: پس از سال‌ها کسب تجربه و آموزش، متعلق خود نیستم بلکه متعلق به جامعه بوده و اگر لازم باشد در عرصه‌های دیگر آماده خدمت به نظام مقدس و مردم فهیم هستم. در دور هفتم نیز خود را شایسته نمایندگی مردم تبریز نمی دانستم ولی چون بزرگان خود را کنار کشیده بودند نوبت به ما رسیده بود.

 


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لیاقت نمایندگی این مردم را ندارم. خودم را در حد نمایندگی آذربایجان و تبریز نمی بینم. باور دارم آذربایجان باید نمایندگانی در سطح علامه جعفری و استاد فاطمی‌نیا، نمایندگانی در اندازه استاد عالی نسب در حوزه صنعت، پروفسور هشترودی و پروفسور رحمان زاده و دهها شخصیت دیگر داشته باشد.

 


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس افزود: متأسفانه در سطح جامعه شایعاتی مبنی عضویت و یا سهامداری بنده در برخی شرکت‌ها و کارخانه ها مطرح می شود که به صراحت اعلان می کنم، نه عضو هیأت مدیره شرکتی هستم و نه در شرکتی سهام دارم. اگر کسی سندی دارد، ارائه کند./935/202/ب1

ارسال نظرات