۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۳۱۳۸۶۰
کارشناس مسائل دینی:

روحانیت عامل اصلی تحریک مردم برای حضور در صحنه انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل دینی با بیان این که روحانیت عامل اصلی تحریک مردم برای در صحنه انقلاب اسلامی بود، گفت: متأسفانه در کشور اسلامی ایران، به جای این که به رهنمودهای امام عمل شود، بعضی از مردم برخلاف رهنمودهای او عمل می‌کنند.
 روحانيت

حجت الاسلام هادی رضایی، کارشناس مسائل دینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور، حاصل زحمات و خون‌های شهیدان است.

 

وی افزود: ورود امام خمینی(ره) پایانی سرد برای حکومت2500 ساله شاههنشاهی در ایران بود و امام توانست با شجاعت کامل به تمام جنایت های این رژیم آمریکایی جواب دهد.

 

حجت الاسلام رضایی با اشاره به این که امام خمینی(ره) در بهشت زهرا تهران با ندای این که من دولت تعیین می‌کنم، اظهار داشت: اقتدار یک مسؤول زمانی بوده که با شجاعت کامل از کشور خود دفاع کند و خونی را پایمال نکند.

 

وی تأکید کرد: روحانیت عامل اصلی انقلاب اسلامی بوده که توانست مردم را به صحنه بیاورد و انقلاب اسلامی را بر تمام جهانیان برپا کند.

 

استاد حوزه علمیه با بیان این که روحانیت عامل اصلی برای تحریک مردم در صحنه انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: متأسفانه در کشور اسلامی ایران، به جای این که به رهنمود های امام عمل شود، بعضی از مردم بر خلاف رهنمود های او سخن و عمل می کنند.

 

وی ابراز داشت: یکی از کارهایی که 12 بهمن را از ذهن‌های مردم دور نمی کند، این است که در راستای 12 بهمن افراد خاص جامعه تبلیغات زیادی انجام دهند و در خیابان و کوچه ها با ایجاد خیمه انقلاب را به جوانان نشان دهند.

 

کارشناس مسائل دینی با توجه به این که بزرگان خانواده ها، برای بچه‌های خود، از دستاوردهای انقلاب صحبت کنند، خاطرنشان کرد: حضور مستقیم روحانیت در صحنه، می‌تواند مردم را از دستاورد های انقلاب مطلع کند.


وی تأکید کرد: مسؤولان به کار فرهنگی بهاء نمی دهند و خود را با گرفتن چند عکس خوشحال می کنند تا پولی را از جایی بگیرند.

 

وی در پایان گفت: مسؤولان راه امام(ره) را با حرکات خود فراموش نکنند و بدانند که اگر این انقلاب نبود، الان ایران به دست آمریکایی ها افتاد بود و این عزت را مدیون امام و شهیدان هستیم./9707/303/ب2

ارسال نظرات