۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۳۱۴۲۳۴
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

رعایت اخلاق و قانون‌مداری اولویت برنامه های کاندیداها قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفندماه و پای صندوق‌های رأی، نشان‌دهنده استقلال، عزت و سربلندی یک ملت پیروز است که با اطاعت از ولی‌فقیه با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و اقتدار این نظام را به رخ جهانیان می‌کشانند.
امام جمعه نکاء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در دیدار با پایوران سپاه ناحیه نکا گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبری های پیامبرگونه امام راحل و جانفشانی ملت ایران و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی از ابرقدرت های جهان است که در مقابل جبهه کفر و استکبار با اقتدار ایستاده است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، وقوع انقلاب اسلامی را نقطه عطفی بزرگ در تاریخ معاصر کشورمان اعلام کرد و گفت: پیروزی انقلاب همه معادلات بین المللی را برای سلطه به ایران اسلامی از بین برد.

 

امام جمعه نکا، برپایی مراسم و جشن پیروزی انقلاب و گرامیداشت و یاد نام امام راحل را از وظایف همه مردم و مسؤولان دانست و یادآور شد: امام راحل احیاگر اسلام و مؤسس انقلاب اسلامی در کشور بود و مادامی که حیات جمهوری اسلامی وجود دارد باید یاد و نام امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر بر زبان ها جاری باشد.

 

مسؤول مدرسه علمیه نکا در ادامه سخنان خود بیان داشت: انقلاب ما، یک معجزه‌ای بزرگ بود و اکنون هم ما باید نگهبان و حافظ اصول و دستاوردهای انقلاب باشیم چرا که قدرنشناسی از این انقلاب ما را از رحمت و نعمت های الهی دور می کند.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی ادامه داد: امام امت، دو نکته را از ویژگی‌های انقلاب می‌دانند که شامل مردمی بودن و اسلامی بودن آن است که باید همواره مورد توجه ما قرارگرفته و از مردمی بودن و اسلامی بودن این انقلاب فاصله نگیریم.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، انقلاب اسلامی را انقلاب مستضعفان دانست و با بیان این که نهضت امام راحل همه دنیا را متحول کرد، گفت: انقلاب اسلامی پشت جهانیان را به لرزش انداخت و بسیاری از معادلات جهانی را تغییر داد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نهضت امام راحل با همراهی روحانیت آگاه و اصیل توانست انقلابی عظیم را پایه گذاری کند، خاطرنشان کرد: هنوز دنیا نمی تواند نسبت به نهضت امام راحل و انقلاب اسلامی بی تفاوت باشد.

 

امام جمعه نکا با بیان این که انقلاب اسلامی تنها حکومتی است که با سلاح قرآن در برابر دنیا ایستاد، تصریح کرد: انقلاب ملت ایران پیروزی خون بر شمشیر بود. نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امام راحل با آغاز نهضت انقلاب و پیروزی آن دیانت و سیاست را با هم پیوند زد، افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی پرونده دین از سوی دشمنان اسلام بایگانی شده بود.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که توحید سه مرحله عقیدتی، عبادی و اجتماعی دارد، گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب مردم دو توحید عقیدتی و عبادی را دارا بودند، اما انقلاب اسلامی بستری را برای تحقق واقعی توحید اجتماعی فراهم کرد.

 

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان تأثیرگذارترین انقلاب در جهان مطرح شده‌ است و حرکت‌های مختلف بیداری اسلامی در جهان برگرفته از انقلاب اسلامی ایران و تفکر امام راحل و رهبر معظم انقلاب است که در جهان، طنین‌انداز شده‌است.

 

حجت الاسلام محمدی‌لایینی افزود: دهه فجر یادآور بصیرت ملتی است که با پیروی از امام راحل و رهبری این انقلاب توانست خود را استثمار چند صدساله بیگانگان رها کند و اکنون با اطاعت از رهبری در مسیر امام راحل حرکت و ارزش‌ها و آرمان‌های بلند این انقلاب و نظام را در بین مسلمانان و آزادگان جهان، بسط و گسترش دهد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفاظت از ارزش‌های این نظام را در طول دوران مختلف این انقلاب به‌درستی انجام داده‌است و همه ما مدیون رشادت‌های این فرزندان انقلاب در طول سال‌های مختلف این نظام هستیم، افزود: دشمن‌شناسی از مسائل مهمی است که باید در دستور کار ما باشد و با تقویت حلقه‌های صالحین در این راستا و تقویت نیروهای جوان و انقلابی تلاش شود.

 

حجت الاسلام لائینی همچنین به مسأله انتخابات اشاره کرد و با بیان این که  انتخابات، موضوع مهم و سرنوشت‌ساز برای کشور ما است که ملت ما با حضور پرشور و آگاهانه خود، سربلندی را برای این نظام به ارمغان خواهند آورد، ادامه داد: باید زمینه‌های حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود و کاندیداهای مجلس نیز با رعایت اخلاق‌مداری و قانون‌مداری در راستای قانون حرکت کنند.

 

امام جمعه نکا گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفندماه و پای صندوق‌های رأی، نشان‌دهنده استقلال، عزت و سربلندی یک ملت پیروز است که با اطاعت از ولی‌فقیه با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و اقتدار این نظام را به رخ جهانیان می‌کشانند./1317/202/ب3

ارسال نظرات