۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۳۱۷۷۶۰
امام جمعه چالوس:

حضور حداکثری در پای صندوق های رأی عامل تقویت اقتدار نظام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه چالوس با تاکید بر این که انتخابات هفتم اسفند ماه امسال تبدیل به روز فراموش نشدنی در تاریخ پر افتخار ایران زمین و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد شد، گفت: به حتم حضور حماسی ملت ایران در این آزمون بزرگ به عنوان یک عامل مهم در استحکام پایه های این نظام اسلامی خواهد بود.
حجت الاسلام راشدي نوري امام جمعه چالوس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چالوس، حجت الاسلام محمد مهدی راشدی، امام جمعه چالوس امروز در جمع مسؤولان این شهرستان با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت به کار گیری همه ظرفیت های موجود جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد.

 

وی با بیان این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، نظام اسلامی را در برابر همه توطئه افکنی های دشمنان بیمه خواهد کرد، افزود: حضور حماسی مردم به همه دنیا ثابت خواهد کرد که جمهوری اسلامی ایران نه تنها محبوبیت خود را علی‌رغم کارشکنی‌های داخلی و خارجی از دست نداده است، بلکه این محبوبیت بیشتر نیز شده است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، ملت ایران را ملتی وفادار به آرمان های انقلاب وامام راحل دانست و با بیان این که این مردم در سه دهه اخیر همواره در عرصه های مختلف و حساس انقلاب ثابت قدم بوده است، خاطرنشان کرد: مردم ما هیچ گاه در برابر توطئه های دشمنان نظام سکوت نخواهند کرد بلکه با اقتدار در برابر دشمنی های آنها ایستادگی خواهند کرد.

 

حجت الاسلام راشدی با اشاره به این که لحن مخالفان و دشمنان نظام همواره پس از انتخابات تغییر می کند، ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی از ماه ها قبل برای دلسرد کردن مردم از نظام و حضور کمرنگ در انتخابات هفتم اسفند ماه تلاش های خود را آغاز کرده است.

 

وی، حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی را نشان دهنده بصیرت و هوشیاری این ملت همیشه در صحنه دانست و خاطرنشان کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره گوش به فرمان رهبری نظام بوده وخواهند بود و به هیچ عنوان ازاین مسیر منحرف نخواهند شد.

 

امام جمعه چالوس با بیان این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی همواره در تقویت اقتدار نظام اسلامی بسیار حانز اهمیت بوده است، ادامه داد: این حضور نیز بر جایگاه نظام در عرصه های بین المللی خواهد افزود.

 

حجت الاسلام راشدی با تأکید بر این که مردم برای لبیک به ندای رهبری و دفع توطئه‌ها در این انتخابات شرکت خواهند کرد، خاطرنشان کرد: این سرمایه بزرگی برای نظام است که ما باید شاکر آن باشیم.

 

وی، ملت ایران را ملتی بزرگ و لایق بهترین ها دانست و تأکید کرد: مردم کشورمان همواره به وظیفه و رسالت خود در برابر نظام به خوبی عمل کردند و این بار نیز در هفتم اسفند ماه بار دیگر بر پشتیبانی خود از انقلاب، نظام و رهبری تأکید خواهند کرد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که انتخابات هفتم اسفند ماه امسال تبدیل به روز فراموش نشدنی در تاریخ پر افتخار ایران زمین و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد شد، بیان داشت: به حتم حضور حماسی ملت ایران در این آزمون بزرگ به عنوان یک عامل مهم در استحکام پایه های این نظام اسلامی خواهد بود.

 

حجت الاسلام راشدی ادامه داد: به یقین حضور گسترده مردم در انتخابات پیش روی سبب تقویت اقتدار ملی جمهوری اسلامی شده و اراده پولادین این ملت را به همگان نشان خواهد داد.

 

امام جمعه چالوس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که همه عناصر تصمیم گیرنده در انتخابات، چه شورای نگهبان، هیأت های نظارت و هیأت های اجرایی التزام به قانون را مبنا قرار می دهند، گفت: کسانی که رد صلاحیت می شوند نباید تبدیل به مخالفان نظام شوند و بدانند که این انتخابات بهترین زمان برای به نمایش گذاشتن مشارکت حداکثری مردم در صحنه سیاسی کشور است.

 

امام جمعه چالوس با اشاره به این که کاندیداهایی که شرایط قانونی دارند تأیید صلاحیت می شوند، خاطرنشان کرد: کاندیداهایی که به دلیل موانع قانونی شرایط تأیید صلاحیت را ندارند طبیعتاً رد صلاحیت خواهند شد.

 

حجت الاسلام راشدی نخستین وظیفه ملی و شرعی کاندیداهای احراز یا رد صلاحیت شده را دعوت مردم برای حضور در پای صندوق های رای دانست و تاکید کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای یک نمایش انتخاباتی است که باعث استحکام اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه در جهان می شود.

 

وی تک تک آرای مردم را در تعیین سرنوشت کشور موثر خواند و افزود: حضور حداکثری مردم حافظ امنیت و اقتدار کشور و تقویت نظام و ولایت فقیه است.

 

امام جمعه چالوس با بیان این‌که تنها راه خدمت به مردم حضور در مجلس شورای اسلامی و نماینده شدن نیست، بیان کرد: افرادی که رد صلاحیت می شوند قانون مدار باشند و اگر به دنبال خدمت به مردم هستند می توانند در حوزه های دیگر خدمت کنند.

 

حجت الاسلام راشدی نوری در پایان با تاکید بر این که کاندیداهای مجلس شورای اسلامی باید قانون انتخابات را قبول داشته باشند، گفت:تمامی کاندیداها رعایت اخلاق انتخاباتی، اخلاق اسلامی، حفظ سلامت رای مردم و آرامش عمومی را مد نظر داشته باشند./1317/202/ب3

ارسال نظرات