۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۳۱۸۹۰۲
آیت الله ناصری:

حضور مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان می‌شود

خبرگزاری رسا ـ استاد اخلاق و عرفان حوزه علمیه ضمن تأکید بر لزوم حفظ وحدت و انسجام مردم در همه عرصه ها گفت: این حضور ملت ایران، دشمن را از اهدافش ناامید می‌کند، کشور ما دشمنانی در سرتاسر جهان دارد که خداوند کشور ما را به برکت وجود امام زمان(عج) و زیر سایه ایشان از توطئه‌ها و دشمنی‌ها محفوظ داشته است.
حضور مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله محمد ناصری، ظهر امروز رأی خود برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را به صندوق انداخت و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت نظر امام زمان(عج) شکل گرفته است و به همین دلیل است که به مردم سفارش می‌کنم حضوری پررنگ در عرصه‌هایی نظیر انتخابات داشته باشند.

وی حضور در انتخابات را به منزله دفاع از نظام دانست و تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات در شرایط کنونی که استکبار جهانی و کفار و دشمنان این نظام علیه آن متحد شده‌اند و در حال تلاش برای نابودی و توطئه علیه نظام هستند، می‌تواند موجبات ناامیدی دشمنان را فراهم کند.

استاد اخلاق و عرفان حوزه علمیه با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات امروز اظهار کرد: این حضور ملت ایران، دشمن را از اهدافش ناامید می‌کند، کشور ما دشمنانی در سرتاسر جهان دارد که خداوند کشور ما را به برکت وجود امام زمان(عج) و زیر سایه ایشان از توطئه‌ها و دشمنی‌ها محفوظ داشته است.

آیت الله ناصری ضمن تأکید بر لزوم وحدت و انسجام ملی در سایه ولایت با هدف دفاع از نظام مقدس اسلامی گفت: مردم باید در همه صحنه‌های مختلف برای دفاع از نظام حاضر باشند و اتحاد خود را در همه مسائل حفظ کنند، تبعیت از رهبر معظم انقلاب وظیفه‌ای شرعی و دینی است که ما برعهده داریم وباید در راستای تبعیت از فرمایشات رهبر انقلاب همه در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم./1304/203/ب

ارسال نظرات