۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۳۲۰۰۴۳
انقلابیان بحرین:

حاکمان کشورهای خلیج فارس مزدوران استکبار هستند

خبرگزاری رسا ـ انقلابیان بحرین ضمن حمایت از حزب الله لبنان، اقدام شورای همکاری خلیج فارس در تروریست خواندن این سازمان را به شدت محکوم کردند.
حزب الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نیروهای انقلابی مخالف حکومت بحرین نظیر جریان العمل الاسلامی، جنبش آزادگان بحرین و ... به بیانیه جهت‌دار و سیاسی شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان دادند.


گروه‌های مبارز بحرینی در بیانیه‌ای تاکید کردند که تصمیم شورای همکاری خلیج فارس به وضوح نشان دهنده وابسته بودن کشورهای خلیج فارس به رژیم صهیونیستی دارد.


در بیانیه صادره از سوی این گروه‌ها ضمن تجلیل از مقاومت حزب الله و افتخار آفرینی آن برای جهان عرب خاطر نشان شده است: موضع کشورهای خلیج فارس موضوع تعجب برانگیزی نیست زیرا آنان صادر کننده تروریسم تکفیری و حامی منافع کشورهای استکباری همچون آل سعود وهابی هستند.


انقلابیان بحرین تصریح کردند که بیانیه شورای همکاری خلیج فارس به معنای هم نظر بودن ملت‌های منطقه با این اندیشه نیست بلکه مردم کشورهای عربی با تمام توان از مقاومت قانونی و شرعی حزب الله در برابر دشمن صهیونیستی حمایت کرده و هرگونه عادی‌سازی رابطه با این رژیم اشغالگر را محکوم می‌کنند.


گفتنی است شورای همکاری خلیج فارس در اقدامی حزب الله لبنان را «سازمان تروریستی» خطاب کرد که این تصمیم با حمایت کامل رژیم صهیونیستی و مخالفت مردم منطقه همراه بود./981/ب903/د

ارسال نظرات