۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۳۲۰۲۲۱
آیت الله علما:

اتحاد مسلمانان، رمز ایستادگی در مقابل مستکبران/ نمایندگان پاسخ حماسه مردمی را با عملکرد صادقانه بدهند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما با اشاره به حضور پر شور و گسترده مردم در انتخابات، گفت: مسؤولان و نمایندگان با عملکردی صحیح و خدمتگزاری صادقانه پاسخگوی حماسه آفرینی مردم باشند.
آيت الله علما 90

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته، نمایندگان مجلس را متوجه مکتب امام راحل کرد و اظهار داشت: نمایندگان مجلس با توجه به مکتب و زندگی امام راحل، زندگی پیامبر گونه امام خمینی (ره) را الگوی خود قرار دهند.

 


آیت الله علما خاطر نشان کرد: نسبت به دستگیری و حمایت از فقرا و مستمندان باید اهتمام ویژه داشت و با توجه به فرارسیدن هفته نیکوکاری از سبک و سیره حضرت امیر (ع) در حمایت از محرومان الگو برداری کنیم تا مورد عنایات و توفیقات الهی قرار گیریم.

 


امام جمعه کرمانشاه سیدجمال الدین آسدابادی را از علمای بزرگ و مجاهد در راه حفظ و صیانت از اسلام دانست و ابراز داشت: وظیفه اصلی ما با توجه به برهه زمانی حساسی که در آن قرار داریم، ترویج و انتشار مبانی و اصول دین اسلام است قطعا با تبیین معارف الهی دین مبین اسلام حفظ خواهد شد.

 


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه بزرگداشت سیدجمال الدین آسدابادی را به عنوان سالروز کانون های فرهنگی و مساجد دانست و بیان داشت: تقویت و ارتقا کانون های فرهنگی و همچنین پررونق ساختن مساجد از مسائل حیاتی اسلام و انقلاب است چرا که دشمنان از مراکز فرهنگی اسلام وحشت دارند.

 


خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن ایام اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی گفت: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین ترویج مکتب آن ها رمز موفقیت انقلاب است.

 


آیت الله علما تصریح کرد: بازدید و سرکشی از مناطق عملیاتی در قالب کاروان های راهیان نور قلب انسان را مملو از نور الهی خواهد کرد و مسیر پربرکت سعادت و قرب الهی را برای انسان ها نمایان می کند.

 


وی با بیان اینکه مناطق عملیاتی قطعه ای از بهشت هستند،‌ ابراز داشت: گوشه گوشه مناطق عملیاتی سرشار از خون پاک شهیدان است امروزه خون مطهر شهدای انقلاب سبب اقتدار و قدرت نمایی ایران اسلامی شده است.

 


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه حفظ اتحاد و انسجام را میان مسلمان موجب ضعف دشمنان اسلام دانست و عنوان داشت: اقدامات تروریستی دشمنان در لبنان هدفی جز براندازی اسلام و تضعیف مسلمانان ندارد از این رو حفظ اتحاد مسلمانان حیاتی ترین عامل ایستادگی در برابر تروریست ها است.

 


امام جمعه کرمانشاه سفارشات و بیانات رهبر معظم انقلاب را موجب خلق حماسه ای بزرگ در انتخابات دانست و بیان داشت: حضور حماسه ساز مردم موجب عقب نشینی و یأس دشمنان انقلاب شد و همچنین مردم از این آزمون الهی پیروز و سربلند عبور کردند.

 


وی خطاب به مسؤولان بیان داشت: مسؤولان و خدمتگزاران نظام با توجه به حضور پرشور مردم باید نسبت به عملکردی صحیح و خدمتگزاری صادقانه اهتمام ویژه داشته باشند.

 


آیت الله علما در پایان ابراز داشت: تکیه بر توان داخلی و همچنین کشف استعدادهای جوانان و مدیریت اقتصادی موجب پیشرفت و ارتقا نظام در تمامی عرصه ها خواهد شد، امید است با عمل به مطالبات و دغدغه های رهبر معظم انقلاب شاهد اقتدار و عزت هرچه ییشتر نظام باشیم./857/201/ب1

ارسال نظرات