۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۴۲۸۸۶۵
فرمانده سپاه ناحیه بسیج شهر ری:

در سالروز رحلت امام خمینی ۵۰ هزار زائر میهمان شهرری می‌شوند

فرمانده سپاه ناحیه بسیج شهر ری گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در سالروز رحلت امام خمینی 14 خرداد حدود 50 هزار زائر از سراسر کشور میهمان شهرری می‌شوند.
طلوعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرهنگ علی طلوعی فرمانده سپاه ناحیه بسیج شهر ری امروز در نشست خبری بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) که در همین مرکز برگزار شد، گفت: عصر حاضر به نام امام خمینی(ره) است چرا که مبارزه و مقاومت جبهه حق درمقابل جبهه باطل برگرفته از تفکر و سیره معمار کبیر انقلاب است.

 

وی با اشاره به جنگ رسانه‌ای، افزود: ما به هیچ کشوری لشکرکشی و حمله نکردیم بلکه با انقلاب اسلامی تفکر و فرهنگ حضرت امام راحل به جهان صادر کردیم، امروز اصحاب رسانه در کشورمان به عنوان افسران جنگ نرم رابط و پل بین ایران با سایر نقاط دنیا هستند، تا عملکرد نظام را به جهان مخابره می‌کنند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) با اشاره به برنامه های بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) عنوان کرد: فرمانداری به عنوان ریاست ستاد و سپاه به عنوان دبیر اجرایی به برگزاری مراسم ارتحال خواهد پرداخت.

 

طلوعی افزود: در این خصوص کمیته های اجرایی، فرهنگی، ارزیابی، امنیتی، پشتیبانی و حمل و نقل ستاد ارتحال تشکیل شده است، کمیته اجرایی مراسم بزرگداشت را ناحیه مقاومت بسیج ری بر عهده خواهد داشت ضمن اینکه میزبان اصلی زائران از سراسر کشور سپاه محمد رسول الله و سیدالشهدا(ع) است.

 

وی ادامه داد: زائران استان‌های کهگیلویه و بویر احمد و سیستان و بلوچستان، میهمانان رسمی و ابلاغی و زائران استانهای فارس، خراسان رضوی، مازندران، هرمزگان و بوشهر میهمانان تعاملی شهرری خواهند بود.

 

طلوعی از برپایی نمایشگاه فرهنگی «از جلوس تا عروج» در ضلع جنوبی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) حسنی خبر داده و بیان داشت: این نمایشگاه با مشارکت شهرداری منطقه 20 و سپاه ناحیه و صرفا در شهرری برگزار می‌شود که با برپایی 40 غرفه به زائران خدمات فرهنگی ارائه خواهد کرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده حدود 50 هزار زائر از سراسر کشور مهمان شهرری خواهند بود، که روز ۱۴خرداد ۷۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران به حرم مطهر امام راحل در میدان‌های اصلی شهرستان ری مستقر می‌شوند.

 

وی در پایان با اشاره به تجدید پیمان با زائران با امام راحل در روز 14 خرداد خاطرنشان کرد: با توجه به همجواری آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و مرقد مطهر امام راحل زائران بعد از اتمام مراسم به شهرری می‌آیند که در این خصوص تدابیر لازم اندیشیده شده است./202/813/ب1

ارسال نظرات