۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۴۳۱۰۸۹

حزب الله تجاوز مستمر رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی را محکوم کرد

حزب‌الله لبنان سیاست‌های کینه‌توزانه صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی را محکوم کرد و متذکر شد، سکوت جهان عرب در مقابل اسرائیل در راستای تکمیل کردن سیاست عادی‌سازی با این رژیم است.
حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای «اقدامات کینته‌توزانه صهیونیست‌ها در حق مسجدالاقصی و همچنین در حق همه مقدسات اسلامی و مسیجی در قدس اشغالی و اراضی فلسطین» را محکوم کرد.

 

حزب‌‌الله خاطرنشان کرد: این هجمه بزرگ شهرک‌نشینان صهیونیست علیه مسجد الاقصی سیاست هدفمند اسرائیل برای نابود کردن نمادها و ارزش‌های این مسجد و بسترسازی برای نابودی کامل این اثر بزرگ اسلامی است.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: سکوت نظام های عربی در مقابل این اقدامات تحریک‌آمیز رو به افزایش در راستای تکمیل سیاست عادی‌سازی بیشتر این نظام‌ها با اسرائیلی‌ها و گشودن راه به سوی ائتلاف‌های علنی با این رژیم است که به تازگی افزایش یافته است. شاید پرونده فلسطین و قدس تاکنون و به طور نهائی از اولویت‌های برخی نظام‌های عربی خارج نشده است ولی روند عادی‌سازی، قضیه قدس را از دایره اهتمام این نظام‌ها خارج کرده است.

 

حزب‌الله در ادامه از همه امت عربی و اسلامی در آستانه ماه مبارک رمضان خواست تا در مقابل تجاوزهای مکرر دشمن صهیونیستی و سکوت نظام‌های عربی و موسسه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی درمقابل این تجاوزها، موضعی قاطعانه و آشکار اتخاذ کنند./980/ب102/د

ارسال نظرات