۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۴۳۱۵۹۹
نماینده ولی فقیه در ارتش:

 امنیت کشور مرهون مجاهدت شهدای مدافع حرم است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به این‌که ملت ایران قدرشناس شهدای مدافع حریم انقلاب اسلامی هستند، گفت: امنیت کشور مرهون مجاهدت شهدای مدافع حرم است.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر پنجشنبه به همراه تعدای از فرماندهان ارتش با خانواده شهید مدافع صادق شیبک، نخستین شهید مدافع حرم ارتش در تبریز دیدار کرد.


حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم که پیش از این دیدار با خانواده این شهید در استان گلستان دیدار کرده بود؛ امروز به همراه جمعی از فرماندهان تیپ شهید فروزنده تبریز و قرارگاه لشکر 21 حمزه آذربایجان با همسر و فرزند این شهید مدافع حرم دیدار و گفت‌وگو کرد.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار با تأکید بر این‌که شهدای مدافع حرم مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی هستند، اظهار داشت: اگر امروز ایثارگری شهدای مدفع حرم نبود، ایادی استکبار و گروهک‌های تروریستی در داخل شهرهای کشور جنایات خود را پیگیری می کردند.


وی با بیان این که مسیر انقلاب اسلامی یک مسیر نورانی است، خاطرنشان کرد: امروز پرچم اسلام از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کشورهای جهان به اهتزاز درآمده و این به دلیل مقاومت و ایستادگی مردم در عرصه های مختلف است؛ به یقین مسیر عزت و اقتدار نظام در دفاع از جبهه مقاومت اسلامی است.


حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به این‌که شهدای مدافع حرم گمنام می روند و گمنام باز می‌گردند و تنها هدف آنان دفاع از حرم و حریم اهل بیت(ع) است، گفت: شهدای مدافع حرم از جمله بی قرارانی هستند که در نشان دادن وفا و صیانت از شجره طیبه اهل بیت(ع) مرز نشناخته اند.


نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان این‌که وجود شهدای مدافع حرم نشانگر استمرار فرهنگ عاشورایی در جامعه اسلامی است، تصریح کرد: امروز مشاهده می شود رزمندگان ارتش در کنار دیگر رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در دفاع از حریم اهل بیت معصومین(ع) پیرو ولایت فقیه هستند که عشق و ارادت به سرور و سالار شهیدان را نشان می دهد.


وی با اشاره به این‌که ملت ایران قدرشناس شهدای مدافع حریم انقلاب اسلامی هستند، گفت: شهدای مدافع حرم برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) از کشور خارج شدند و در غربت به شهادت رسیدند و اگر آنان به مقابله با داعش و سایر دشمنان اسلام نمی رفتند، ما امروز از امنیت برخوردار نبودیم.


گفتنی است، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان این دیدار از همسر شهید مدافع صادق شیبک تجلیل کرد./202/935/ب1

ارسال نظرات