۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۴۳۵۶۷۵
عضو مجلس خبرگان رهبری:

فریاد های کوبنده جهان اسلام در روز جهانی قدس دشمنان را به واهمه انداخت

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: روز جهانی قدس به‌عنوان روز فریاد علیه متجاوزان به حقوق مسلمانان و روز فریاد علیه اسرائیل و ابراز حمایت از مردم فلسطین است.
آیت الله سید احمد حسینی خراسانی

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی،  عضو مجلس خبرگان رهبری، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اظهار کرد: حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم از وصیت های  امیر مومنان(ع) بوده است. روز جهانی قدس به فرموده امام (قدس) روز حمایت از مظلوم و فریاد علیه ظالم است.

 

وی ادامه داد: همواره فرهنگ مبارزه با ظالم و مکتب حمایت از مظلوم و ابراز نفرت و انزجار از ظالمان و ستمگران باید موردتوجه ما باشد. از این رو روز جهانی قدس به‌عنوان روز فریاد علیه متجاوزان به حقوق مسلمانان و روز فریاد علیه اسرائیل و ابراز  حمایت از مردم فلسطین باید مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با بیان این که امسال روز جهانی قدس با توجه به شرایط حساس کشور و منطقه، اتحاد دنیای کفر بر علیه اسلام و سازماندهی جمعیت‌های منحرف و گمراه علیه مسلمانان و شیعه و با توجه به آنچه در کشورهای نیجریه، سودان، لبنان، سوریه، عراق و یمن می‌گذرد؛ از اهمیت بالائی برخوردار شد، تاکید کرد: راهپیمایی روز قدس امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد و ملت ایران و همه مردم طرفدار عدالت در سراسر جهان قوی‌تر از سال‌های قبل بر سر ستمگران فریاد کشیده و بدون شک با این فریادهای کوبنده است که اساس  ظلم و ستم فرو می ریزد./864/302/ب3

ارسال نظرات