۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۴۳۶۷۸۱

اختصاص بودجه اضافی ۴ میلیون دلاری برای حفظ امنیت صهیونیست ها

پس لرزه های انتفاضه قدس هنوز هم متوقف نشده است و مقامات و شهرک نشینان صهیونیست همچنان به خاطر احتمال وقوع عملیات های مقاومتی جدید در ترس و هراس به سر می برند.
انتفاضه قدس

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وزارت دارایی رژیم صهیونیستی از دولت خواسته است که برای حفظ امنیت شهرک نشینان صهیونیست در شرق شهر اشغالی قدس بودجه اضافی 14.5 میلیون شیکلی (تقریبا 4 میلیون دلاری) شده است.

 

این درخواست وزارت دارایی رژیم صهیونیستی ناشی از تداوم عملیات های مقاومتی علیه شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به ویژه در شهر اشغالی قدس و دیگر شهرهای کرانه باختری در چارچوب انتفاضه قدس است.

 

البته حمایت از شهرک های صهیونیست نشین تنها به این بودجه های امنیتی محدود نمی شود، بلکه درخواست هایی هم برای اختصاص بودجه های دیگر برای ارائه آموزش های دینی مخصوص یهودیان و توسعه شهرک های صهیونیست نشین کرانه باختری مطرح شده است.

 

بر اساس آمارهای وزارت دارایی رژیم صهیونیستی، هزینه تامین امنیت هر شهرک نشین صهیونیست در قدس اشغالی در سال 30 هزار شیکل (تقریبا 8 هزار دلار) برآورد شده است.

 

گفتنی است که انتفاضه قدس که از ماه اکتبر گذشته آغاز شده است و تاکنون منجر به کشته و زخمی شدن دهها نظامی و شهرک نشین صهیونیست در جریان عملیات های مقاومتی فلسطینیان شده است، خواب راحت را از چشمان صهیونیست ها گرفته و باعث ترس و هراس در میان آنها شده است؛ به ویژه که تدابیر و اقدامات بازدارنده مختلف رژیم صهیونیستی برای متوقف کردن انتفاضه قدس ناکام مانده و مقامات صهیونیستی در برابر جوانان مبارز فلسطینی به استیصال کامل رسیده اند./982/ب102/د

ارسال نظرات