۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۴۳۷۲۵۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان:

برخی علاقه دارند که پرونده فتنه ۸۸ مختومه اعلام شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان با اشاره به تلاش رهبر معظم انقلاب برای عدم فراموشی ماجرای فتنه 88، گفت: مقام معظم رهبری بر خلاف تعدادی که علاقه مند هستند پرونده فتنه را مختومه اعلام کنند، موضوع فتنه را موضوع تازه و قابل تکرار دانسته و چند بار فرموده اند که «روی فتنه حساسم».
حجت الاسلام صفی یاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری، مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان امروز در جلسه مدیران دفاتر ادارات تبلیغات اسلامی استان زنجان، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در طول دو ماه اخیر، گفت: مقام معظم رهبری اخیرا مبانی اسلام و انقلاب را به صورت صریح، شفاف و بی پروا بیان می کنند.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به تکلیف محور بودن سخنان رهبر انقلاب برای متولیان فرهنگی جامعه، افزود: نوع تعابیری که ایشان در سخنان خود از آن استفاده می کنند، تعابیری عمیق و روشن و مبنایی است؛ از این رو این موضوع برای همه تکلیف آور است، به ویژه برای ما که متولیان فرهنگی در جامعه مذهبی هستیم.

 

وی در ادامه با اشاره به تأکید چند باره رهبر معظم انقلاب بر روی موضوع فتنه تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دو سه مورد از سخنرانی های خود در ماه مبارک رمضان به موضوع فتنه اشاره کرده اند که این توجه رهبری به فتنه، در ماهی که اذهان اکثریت مردم به موضوات دیگری گرایش دارد قابل تأمل و تحلیل است.

 

حجت الاسلام صفی یاری در ادامه با اشاره به تلاش معظم له برای عدم فراموشی ماجرای فتنه، گفت: مقام معظم رهبری بر خلاف تعدادی که علاقه مند هستند پرونده فتنه را مختومه اعلام کنند، موضوع فتنه را موضوع تازه و قابل تکرار دانسته و چند بار فرموده اند که «روی فتنه حساسم».

 

این مقام مسؤول در ادامه با بیان این که باید متناسب با حساسیت های رهبری حساسیت های اجتماعی نیز ایجاد کنیم، تأکید کرد: یکی از حساسیت های رهبری اردوهای مختلط دانشجویی بود که ایشان بر لغو این اردو ها تأکید داشتند و ما نیز به ‌عنوان متولیان فرهنگی و انقلابی جامعه باید برای تحقق بیانات و انتظارات مقام معظم رهبری پیش قدم شده و زمینه های وقوع آن ها را مهیا کنیم.

 

وی در ادامه این جلسه با اشاره به بیان رهبر انقلاب به جنگ احزاب در دوران کنونی و حساسیت جنگ احزاب در صدر اسلام، خاطرنشان کرد: جنگ احزاب جنگی تمام عیار میان مسلمین و کفار بود که دشمن از تمام ابعاد فرهنگی، اقتصادی، نظامی و اجتماعی با مسلمین به جنگ برخواست.

 

مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه با اشاره به مقیاس بزرگی جنگ احزاب، اظهار داشت: کفار در جنگ احزاب با یکدیگر علیه مسلمین به پا خواسته و براساس روایات، جمعیت کفار در این جنگ بیش از ۱۰ هزار نفر بود به گونه ای که جمعیت مسلمین حتی به ۳ هزار نفر هم نمی رسید.

 

حجت‌الاسلام صفی یاری در پایان با بیان این که تاریخ بزرگ ترین آموزگار بشریت است، ابراز داشت: جنگ احزاب می تواند الگوی مناسب مسلمین در مواجهه با کفار باشد، از این رو می طلبد تا متولیان فرهنگی و انقلابی در تبیین ابعاد مختلف این جنگ از هیچ تلاشی فرو گذار نباشند./949/202/ب2

ارسال نظرات