۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۴۳۹۱۹۹
به همت دفتر تبلیغات اسلامی خراسان؛

نخستین نشست هم اندیشی پیشکسوتان و نخبگان تبلیغی در مشهد برگزار شد

به همت اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نخستین نشست هم اندیشی پیشکسوتان و نخبگان تبلیغی عصر امروز در محل اتاق جلسات دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.
نشست هم اندیشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، به همت اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نخستین نشست هم اندیشی پیشکسوتان و نخبگان تبلیغی عصر امروز در محل اتاق جلسات دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.


در این نشست هم اندیشی  که با حضور جمعی از پیشکسوتان و نخبگان تبلیغی حوزه علمیه خراسان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی اشکذری نماینده ولی فقیه در کشور سوریه و همچنین حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مرتضوی عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی به ایراد سخنرانی پرداختند.


حجت الاسلام سید محمد حسینی زهان، مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این نشست با بیان اینکه گروه های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بر اساس عقایدشان محورهای تخصصی انتخاب کرده و مشغول به فعالیت شده اند، اظهار داشت: اگر این گروه های تبلیغی ذیل نظارت و ارشاد نخبگان و پیشکسوتان تبلیغ قرار بگیرند امید است که در آینده توفیقات جدی به دست بیاورند.


وی با اشاره به اینکه اگر نیروهای جوان بدون راهبرد و بدون داشتن نقشه راه حرکت کنند آسیب های جدی هم به جمع خود و هم به دستگاه ها و سازمان هایی که ورود پیدا می کنند وارد خواهند کرد، به یاری رساندن اساتید و نخبگان تبلیغ در این عرصه تأکید کرد.


مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی همچنین در پایان سخنان خود از حجت الاسلام محمد مهدی قائمی هاشمی رییس اداره‌ی امور مبلّغان برادر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و حجت الاسلام عارفی كارشناس اعزام مبلغان نخبه اداره كل فرهنگي و تبليغي در جهت امور تبلیغی تشکر و قدر دانی کرد./859/202/ب2

ارسال نظرات