۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۴۵۰۱۹۳

انتشار یک میلیون نسخه «مفاتیح الجنان» در عراق

چاپخانه «الکفیل» وابسته به آستان مقدس حضرت عباس(ع)، یک میلیون نسخه از کتاب «مفاتیح‌ الجنان» را چاپ می‌کند.
مفاتیح الجنان

به گزارش خبرگزاری رسا، وب‌سایت شبکه جهانی «الکفیل» اعلام کرد که چاپخانه الکفیل برای نخستین‌بار در سطح محلی و بین‌المللی، یک میلیون نسخه از کتاب «مفاتیح الجنان» تألیف مرحوم «شیخ عباس قمی(ره)» را چاپ و منتشر می‌کند.

«فراس الابراهیمی»، مدیر چاپخانه الکفیل در این باره گفت: این چاپخانه بحمدالله و به برکت حضرت عباس(ع)، رفته رفته در حال تبدیل به یکی از چاپخانه‌های بین‌المللی است که این مساله به خاطر بهره‌مندی این چاپخانه از جدیدترین فن‌آوری‌های روز در زمینه چاپ و نشر، خطوط تولید پیشرفته و جدید و کادر فنی متخصص و کارآمد است.

وی افزود: این چاپخانه در نظر داد تا یک میلیون نسخه از کتاب مفاتیح الجنان را با استانداردهای بالا چاپ کند و آن را در اختیار آستان‌ها و مراقد مقدس و مراکز اسلامی داخل و خارج عراق قرار دهد.

مدیر چاپخانه الکفیل تصریح کرد: کار چاپ یک میلیون نسخه از مفاتیح الجنان، پس از اتمام عملیات تحقیق، ویراستاری و حروف‌چینی یک نسخه مورد اعتماد از این کتاب و با نظارت کمیته‌ای متخصص با همکاری آستان مقدس عباسی آغاز خواهد شد.

به گزارش ایکنا، چابخانه «الکفیل» پیش از این مصحف آستان مقدس عباسی را که از سوی مرکز علوم و تفسیر قرآن وابسته به این آستان و به خط «حمید السعدی»، خطاط و خوشنویس عراقی کتابت شده بود، منتشر کرده است.

کتابت، تذهیب، طراحی و چاپ این مصحف شریف از سوی پرسنل حرم مطهر حضرت عباس(ع) انجام شده و نخستین چاپ آن در قطع وزیری روانه بازار شده است./847/ب102/د

ارسال نظرات