۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۴۵۲۴۶۷
استاد حوزه و دانشگاه:

ایجاد فضای دوقطبی زمینه ساز خسران جامعه اسلامی می شود

استاد حوزه و دانشگاه گفت: نیاز است تحت فرامین رهبر معظم انقلاب جهت ایجاد وحدت و همدلی دل در گرو یار داده و دل از اغیار ببریم تا مسیر یکدلی را ایجاد کنیم نه به دنبال دو قطبی کردن جامعه باشیم که جز خسران ملت شریف و شادمانی دشمنان نظام و رهبری فایده دیگری ندارد.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده آملی، استاد حوزه و دانشگاه شب گذشته در دیدار جمعی از مدیران دابو و دشت سر، اظهار داشت: گذر زمان و مرور تاریخ بیانگر واقعیت هایی است که گاهی سبب سعادت بشریت می شود و زمانی نیز انسان را در مسیر ضلالت و گمراهی قرار می دهد.

امام جمعه دابو و دشت سر گفت: انتخاب مسیر بر عهده انسانها است که صراط مستقیم را انتخاب کنند تا عاقبت بخیر شوند و یا صراط غیر مستقیم را که زمینه ای برای گمراهی است.

وی بیان داشت: آن چیزی که براساس علوم وحیانی استفاده می شود و انسان سلیم النفس با بهره گیری از عقل و نقل به نتیجه می رسد تبعیت از ولایت حقه است که اگر توانسته از عقل خود استفاده کند و مطابقت کردن آن با نقل تا به طور کامل مطابق با دستور ولایت امور و محاسباتش را به انجام برساند که به صراط مستقیم و سعادت دار دنیا و عقبی حاصل می شود و خود بهترین مسیر سعادت بخش است.

حجت الاسلام تقی زاده آملی ادامه داد: ملت شریف، غیور و با بصیرت با مرور در تاریخ واقعیت ها برایمان آشکار می شود که چه کسانی همانند طلحه ها و زبیرها قافله را باخته و جز امور مادی و ارتقائات دنیوی و منیت ها به چیز دیگر فکر نمی کردند و در مقابل افرادی مانند عمار و میثم تمارها چگونه در برابر ناملایمت های روزگار سر فرود بیاورند و تبعیت امر مولا کرده تا هم سبب ماندگاری خود شده و هم آموزگاری برای همیشه تاریخ تا موالیان ولایت مسیر سعادت بخش خود را انتخاب کنند.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: هر کسی در هر تکه تاریخی تابع امر مولای خود باشد «السلمان منا اهل البیت» می شود و امروز هم که مرحله آزمایش الهی در تبعیت از ولی فقیه زمان را بر عهده ملت شریف ایران قرار داده و حال چه کسانی همانند طلحه و زبیر قافله را می بازند و برای تعلقات درون از ولی زمان خود خواهند گذشت و خوارج روزگار می شوند و یا همانند سلمان فارسی هجرت از درون می کنند و به حریم ولایت راه می یابند.

امام جمعه دابو و دشت سر اظهار داشت: امید است در مرحله انتخاب بودن در لشکر عقل منجر به شکست نشده و در لشکر جهل قرار نگیریم که اگر اینچنین شود خسرانی عظیم در امتداد مسیر بشریت بوده و ضلالت دنیا و عقبی را بهمراه خود دارد.

وی ادامه داد: نیاز است تحت فرامین مقام معظم رهبری جهت ایجاد وحدت و همدلی دل در گرو یار داده و دل از اغیار ببریم تا مسیر یکدلی را ایجاد کنیم نه به دنبال دو قطبی کردن جامعه که جز خسران ملت شریف و شادمانی دشمنان نظام و رهبری فایده دیگری ندارد.

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: ضرورت دارد با پوشش تقوی از ولی فقیه زمان اطاعت کرده و نجوای لبیک یا خامنه ای بر جسم و جانمان جاری کنیم تا سبب نابودی استکبار جهانی در سایه وحدت و همدلی و همزبانی را محقق کنیم.

وی اظهار داشت: نیاز است به جای گفتمان غرب و تفکر سکولاری و لیبرالی بر قامت رعنای خود لباس عزت آفرین اسلام ناب محمدی بپوشیم که به طور قطع و یقین تبیین تشیع برگرفته از علوم وحیانی اینچنین می شود.

حجت الاسلام تقی زاده آملی تصریح کرد: باید مراقبتهای شایسته ای صورت دهیم تا تحت فرمان مستکبران جهان قرار نگیریم و زمینه نابودی اسلام آمریکایی و تشیع انگلیسی را فراهم کنیم.

وی با بیان این که بهره گیری از رهنمودهای ولی فقیه زمینه ساز پیشرفت و تعالی نظام اسلامی است، گفت: ضرورت دارد رهنمودهای رهبری را چراغ راه خود قرار دهیم که برکات ارزشمندی دارد.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: سخنان و رهنمودهای رهبری فصل الخطاب امور است که با بهره گیری از آن می توانیم دستاوردهای ارزشمندی را حاصل کنیم.

امام جمعه دابو و دشت سر اظهارداشت: مدیران تدابیر مقام معظم رهبری را سرلوحه امور و برنامه های خود قرار دهند که زمینه ساز پیشرفت و توسعه می شود./1314/202/ب2

ارسال نظرات