۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۴۵۶۷۸۹

فراخوان سومین دوره نمایشگاه‌ تخصصی کتاب مدارس علمیه حوزه‌های خواهران

مركز مديريت حوزه‌های علميه خواهران، فراخوان حضور ناشران در سومين دوره نمايشگاه‌های تخصصی كتاب ويژه حوزه‌های علميه خواهران را منتشر کرد.
فراخوان سومین دوره نمایشگاه‌ تخصصی کتاب مدارس علمیه حوزه‌های خواهران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مركز مديريت حوزه‌های علميه خواهران، فراخوان حضور ناشران در سومين دوره نمايشگاه‌های تخصصی كتاب ويژه حوزه‌های علميه خواهران از سوی مركز مديريت حوزه‌های علميه خواهران منتشر شد.

زمان برگزاری این نمايشگاه‌ها 22 آبان‌ماه همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی تا پایان هفته پژوهش برابر با 25 آذرماه پیش‌بینی شده است.

برگزاری این نمایشگاه‌ها حرکتی در راستای حمایت از نشر و آثار مکتوب، توسعه و ترویج کتاب و فرهنگ کتا‌بخوانی، مهیا شدن عرصه‌ای برای ارائه تازه‌های نشر به طلاب و استادان، عرضه مستقيم كتاب به مخاطب، مساعدت به ساماندهی و تجهیز کتابخانه‌ها و صرفه‌جويی در هزينه خريد منابع است.

از ناشران توانا و علاقه­‌مند که دارای آثاری با موضوعات تفسير علوم قرآن، فقه و اصول، فلسفه، زنان و خانواده و فرهنگی-تربيتی هستند، دعوت می­‌شود تا در برگزاری این اقدام بزرگ فرهنگی با مرکز نشر هاجر مشارکت کنند.

علاقه‌مندان به ارائه آثار در سومين نمايشگاه تخصصی كتاب ويژه حوزه‌های علميه خواهران باید با مراجعه به كانال تلگرام و يا پايگاه اطلاع‌رسانی مركز نشر هاجر به نشانی hajar.whc.ir حداكثر تا تاريخ چهارم آبان‌ماه، نسبت به ثبت‌نام در نمايشگاه اقدام کنند./998/د102/ق

ارسال نظرات