۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۴۵۹۲۷۸
همزبمان با سراسر کشور؛

مردم تبریز در ۱۳ آبان علیه استکبار خروشیدند

همزمان با سراسر کشور مردم تبریز با محکومیت بدعهدی های آمریکا در برجام، بر علیه مصداق اتم استکبار جهانی خروشیدند.
راهپیمایی 13 آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مردم دیندار و ولایتمدار تبریز به ویژه نسل جوان، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب انقلابی با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان بر تداوم مبارزه با اندیشه های استکباری و استکبار جهانی تآکید کردند و فریاد مرگ بر آمریکا را سر دادند.

حاضران در این راهپیمایی ۱۳ آبان را یادآور جنایتها و خیانتهای آمریکا علیه ایران اسلامی و ملت بزرگ ایران دانستند و با فریادهای «هیهات من الذله» نشان دادند که ایران اسلامی و مردم مسلمان ایران هیچ گاه زیر بار ظلم و جور مستکبران جهان به ویژه آمریکا نخواهند رفت و از آرمانهای انقلاب دست بر نخواهند داشت.

مردم تبریز با این حضور نشان دادند که برنامه نفوذ و جنگ نرم دشمن برای دست برداشتن مردم از آرمانهای انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه هیچگاه مؤثر نبوده و نخواهد بود و مردم ایران به ویژه مردم تبریز تا پای جان در صیانت از انقلاب و اسلام در برابر استکبار جهانی خواهند ایستاد.

ملت همیشه بیدار تبریز با فریادهای «آذربایجان جانباز؛ خامنه ای دن آیریلماز» عمق بصیرت و ولایتمداری خود را به رخ دشمنان کشاندند و با شعارهای ضد استکباری و آمپریالیستی لرزه و هراس را در دل و جان دشمن افکندند و نمایشی عظیم از حضور انقلابی و ایمانی را از خود به نمایش گذاشتند.

نسل جوان امروز، دانش آموزان و دانشجویان نیز با حضور خود استمرار انقلاب را فریاد زدند و به دشمن فهماندند که نه مذاکره و نه برنامه نفوذ و جنگ نرم دشمن هیچگاه آنها را از اسلام و ارزشهای اسلامی به کنار نخواهد گذاشت و هر روز بر اعتقاد و ایمان راسخ آنها به مقام ولایت افزوده خواهد کرد.

مردم تبریز بدعهدی های آمریکا در برجام را نشانه دیگر خوی استکباری و شیطانی آمریکا دانستند و این اقدامات خصمانه و غیر انسانی آمریکا را محکوم کردند، ایمان و اعتقاد به نسل جوان و ظرفیتهای انسانی و طبیعی کشور را راهکار توسعه، اقتدار و پیشرفت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور خواندند.

خواسته راهپیمایان از مسؤولان پیروی از ولایت فقیه و ارزشهای انقلابی در کنار عدم اعتماد و اعتقاد به آمریکا بود، مردم تبریز خود نشان دادند که هیچگاه با آمریکا سازش نخواهند کرد و هیچگاه به دولت استکباری، جنایتکار و دروغگوی آمریکا اعتماد نداشته و نخواهند داشت و همیشه گوش به فرمان رهبری هستند./۸۵۴/203/ب2

ارسال نظرات