۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۴۶۳۰۵۲
رییس شورای دانشجویان شیعه پاکستان:

پیام کربلا انقلاب و قیام در برابر ستمگران دنیا است

رییس شورای دانشجویان شیعه پاکستان در مراسمی با اشاره به این که سوگورای امام حسین(ع) با ملتی و منطقه ای اختصاص ندارد کربلا را درس انقلاب و قیام در برابر ستمگران دنیا دانست.
سید سرافراز نقوی

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سید سرافراز نقوی رییس شورای دانشجویان شیعه پاکستان، روز گذشته در مراسمی امام حسین(ع) را متعلق به تمام ملت ھا جھان دانست و تاکید کرد: کربلا درسگاہ انقلاب و قیام در برابر ستمگران دنیا است.

وی با بیان این که اجتماع میلیونی زائرین و عاشقان در کربلا اتحاد اسلامی را به نمایش گذاشت تصریح کرد: اجتماع اربعین موجب حیرت و ترس آل سعود و وهابیت شدہ است.

سید سرافراز نقوی اتھام ناروا به مردم ولایت مدار و مھمان نواز عراق و نشر اکاذیب توسط روزنامه الشرق الاوسط عربستانی را به شدت محکوم کرد و بیان داشت: وھابیت در جلوگیری این اجتماع میلیونی تلاش ھای فراوانی کرد اما ھموارہ با ناکامی روبرو شدہ است.

وی با اشارہ به این که کربلا حامل دو پیغام مهم است ابراز داشت: پیام اول کربلا دفاع از اسلام در مقابل دولت‌مردان فاسد و پیام دیگر کربلا قیام در برابر ستمگران جھان است.

رییس شورای دانشجویان شیعه پاکستان با اشارہ به این که در سال شصت ویکم ھجری دولت یزید مصداق فساد و ظلم برروی زمین بود تاکید کرد: امروز آمریکا، عربستان، اسرائیل، داعش و دیگر گروہ ھای تروریستی مصداق فساد فی الارض اند.

وی درپایان گفت: آل سعود با کشتار مسلمانان یمن و بی توجھی بہ حجاج در میدان منا حرمت مکه را پایمال کرد و نشان داد که صلاحیت ادارہ حج و حاکمیت بر مکه را ندارد./988/ب902/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات