۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۴۶۵۹۹۰
امام جمعه موقت تهران:

تدریس مبانی ولایت در مدارس جدی گرفته شود

آیت الله صدیقی ضمن اظهار تأسف از نبود دروس ویژه معرفی ولایت در مدارس پس از گذشت بیش از 30 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: تدریس مبانی ولایت در مدارس امری شریفاتی نیست؛ ولایت نیز مانند طبابت است به‌ گونه ای اگر مردم آن را قبول نکنند بیمار می‌شوند.
آیت الله کاظم صدیقی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، آیت‌الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، صبح امروز در همایش ملی بسیج مهندسین عمران و معماری در محل هتل نخل گفت: انسان می‌تواند به‌ جایی برسد که مظهر قدرت الهی باشد چراکه خداوند در حالی انسان‌ها و موجودات جهان را آفرید که بخشی از علم خود را به آن‌ها بخشید.

وی با اشاره به نفوذ عناصر غربگرا در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه‌ها اظهار کرد: به نظر می‌رسد امروز بسیاری از مشکلات می‌تواند از طریق نامحرمان رفع شود در حالی‌ که دلسوزان هراندازه هم که خون‌دل بخورند بازهم کاری از دستشان بر نمی‌آید.

امام‌جمعه موقت تهران با اظهار تأسف از نبود دروس ویژه معرفی ولایت در مدارس پس از گذشت بیش از 30 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، تأکید کرد: متأسفانه هجمه فرهنگی از سوی مستکبران سبب آلوده شدن برخی از جوانان شده است و مستکبران و دشمنان اسلام به فکر بمباران فکری و از بین بردن مبانی اعتقادی نسل جوان در کشور ما هستند.

آیت‌الله صدیقی، تدریس مبانی ولایت در مدارس را امری غیرتشریفاتی و بسیار مهم برشمرد و یادآور شد: ولایت نیز مانند طبابت است به‌ گونه ای اگر مردم آن را قبول نکنند بیمار می‌شوند.

امام‌جمعه موقت تهران با ابراز تأسف نسبت به عدم کنترل نسل جوان  جامعه به علت وجود فضای مجازی، تصریح کرد: این در حالی است که نه تنها نباید به دشمنان اسلام اجازه دهیم تا از طریق فضای مجازی وارد کشور ما شوند بلکه باید به دنبال تغییر جهان باشیم.

وی با اشاره به اینکه ویژگی‌ها و فعالیت‌های مناسب بسیج می‌تواند جامعه را در ارزش‌های دینی ارتقا بخشد و بسیج را الگوی مردم قرار دهد، یادآور شد: بسیج می‌تواند با همه هجمه‌های فرهنگی مقابله کند./101/930/ب1

ارسال نظرات