۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۴۶۹۴۷۹
با موضوع نقش تربیتی؛

دوره دانش ‌افزایی مدیران و معاونان تهذیب حوزه‌ های علمیه چهارمحال و بختیاری برگزار شد

معاون تهذیب حوزه‌ های علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: دوره دانش ‌افزایی ویژه مدیران و معاونان تهذیب حوزه‌ های علمیه چهارمحال و بختیاری به مدت 2 روز طی روزهای یکم و دوم دی ماه جاری در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌ های علمیه استان برگزار شد.
حجت الاسلام علی‌ اکبر آقابابایی

حجت‌ الاسلام ‌علی ‌اکبر آقابابایی، معاون تهذیب حوزه‌ های علمیه چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، اظهار کرد: دوره دانش ‌افزایی ویژه مدیران و معاونان تهذیب حوزه‌ های علمیه چهارمحال و بختیاری به مدت 2 روز طی روزهای یکم و دوم دی ماه جاری در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌ های علمیه استان برگزار شد.

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این دوره در روز نخست که مختص اساتید حوزه‌ های علمیه استان بود، ابراز کرد: برگزاری کلاسها و کارگاه‌های دانش ‌افزایی و دیدار با نماینده ولی ‌فقیه در استان از مهم‌ترین برنامه‌های روز نخست این دوره بود.

وی با اشاره به اینکه 40 نفر از اساتید حوزه‌ های علمیه استان در این دوره شرکت داشتند، تصریح کرد: موضوع روز نخست این کارگاه نقش تربیتی اساتید حوزه بود که با سخنرانی حجت ‌الاسلام عالم‌زاده‌ نوری برگزار شد.

حجت الاسلام آقابابایی خاطرنشان کرد: روز دوم این کارگاه مختص مدیران و معاونان تهذیب حوزه ‌های علمیه استان بود که با حضور 16 نفر از مدیران و معاونان تهذیب از 8 مدرسه علمیه استان برگزار شد.

وی ادامه داد: معاونان تهذیب مدارس علمیه باید طریقه برخورد با موارد اخلاقی و آموزشی طلاب و روش ها و راهکارهای پاسخ دهی به سؤالات آنان را فرا گیرند که این امر مستلزم شرکت و حضور در دوره های مختلف مشاوره ای و تربیتی است.

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه تربیت اخلاقی طلاب یکی از مهمترین اولویتهای امروز حوزه های علمیه باید باشد، گفت: شناسایی نیازهای این طیف و راهکارهای چگونگی رفع این نیازها یکی از ملزومات امروز حوزه های علمیه است./9457/303/ب2

ارسال نظرات